Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...och framförallt ar den ju otroligt rolig! Skrattade mig igenom den!
Ja komisk på sina ställen helt klart, men det var inte den känslan jag framför allt hade med mig
När jag var på Island i somras hade den inte kommit ut till försäljning ännu, nu hoppas jag att jultomten kommer med den.Har sett den isländska filmen Hross i oss (Of horses and men) ikväll. Är helt tagen, vilken film. Otroligt foto, musik och känsla.. och hästar så klart. Annorlunda och inte en film man glömmer i första taget. Har ni sett den?
Jag har bara sett några trailers för den men det känns som en film man får ut mest av på orginalspråk och med kännedom om land och kultur.Beror kanske pa att jag sag den pa islandska och bor sjalv har pa Island och kan verkligen relatera till de olika handelserna![]()
Fast det tycker nog inte jag behövs. Jag såg den på isländska med engelsk text och det fungerade hur bra som helst. Den komiska undertonen framgick ändå blandat med en tyngd som satte sig i magen. Med tanke på vilket fint foto, musik och regi det var i filmen också så var det en topp-filmupplevelse för mig. Väldigt speciell!Jag har bara sett några trailers för den men det känns som en film man får ut mest av på orginalspråk och med kännedom om land och kultur.
Jag har också varit inne på att köpa Top Reiters avlastningsgjord. Tror dock inte att det blir någon då jag inte riktigt fått höra något direkt "Wow" ifrån någon som köpt och använt den. (Ja, jag är väl lite för den där mirakel-utrustningen). Däremot lutar det åt en Gel-Pad från Top Reiter. Testade den utav min stallchefs dotter och där blev det minsann skillnad.Jag har tänkt köpa en ny sadelgjord till Tyra i julklapp men jag KAN inte bestämma mig. ELT är ju poppis men också absolut dyrast! Är mer inne på Top Reiter avlastningsgjord, men så såg jag en slags gel-gjord som också såg trevlig ut? http://www.djurdesign.se/sadlar-til...deltillbehor/var-basta-sadeljord-med-gel.html
Hjäääälp mä!
Jag har också varit inne på att köpa Top Reiters avlastningsgjord. Tror dock inte att det blir någon då jag inte riktigt fått höra något direkt "Wow" ifrån någon som köpt och använt den. (Ja, jag är väl lite för den där mirakel-utrustningen). Däremot lutar det åt en Gel-Pad från Top Reiter. Testade den utav min stallchefs dotter och där blev det minsann skillnad.![]()
Jag har också varit inne på att köpa Top Reiters avlastningsgjord. Tror dock inte att det blir någon då jag inte riktigt fått höra något direkt "Wow" ifrån någon som köpt och använt den. (Ja, jag är väl lite för den där mirakel-utrustningen). Däremot lutar det åt en Gel-Pad från Top Reiter. Testade den utav min stallchefs dotter och där blev det minsann skillnad.![]()
Jag köpte mig den "nya" gjorden från TR och både jag & min häst är jättenöjd med den. Sadeln ligger still och jag får spänna gjorden utan att hon irriterar sig som hon gjorde innan. Har läst många trådar, här & på Fb och många bara älskar ELT.... Så nu är jag också sugen på att prova en. Har också TR gelpad med frontreiser och den funkar bra.
Man får nig prova sig fram....