JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej
Vet inte om detta är rätt plats men jag ville bara skriva av mig lite. Sen jag skrev om mina m.f har det hänt lite, jag har tagit upp fotbollen igen och skickade iväg en spontanansökan till ett jobb så på måndag ska jag iväg på anställningsintervju
.
Sågs senast
Idag kl 07:23
Missfall, det ligger en tråd på barn.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kärlek. Hjärnan.
Dagbok Det är den tiden på året igen. Det är väl vad man kan säga sommar. Det är snart vår bröllopsdag. Den 1 juli. Samma dag vi träffades...
Startad av Enya
4 Jun 2026
Svar: 39
Visningar: 1 615
Dagbok
Den hemliga renhållningsdivisionen
Dagbok Fett är inget bra att lägga i komposten. Det gör sig inte särskilt bra i avloppet heller. I soppåsen blir det väldigt kladdigt. Så jag...
Startad av cassiopeja
11 Apr 2026
Svar: 4
Visningar: 493
Dagbok
Bröstcancer
Dagbok Jag har nästan 1 år av behandlingar framför mig. Jag vet inte hur mycket jag kommer vilja skriva i den här dagbokstråden men just nu...
Startad av VLMF
23 Apr 2026
Svar: 33
Visningar: 4 156
Dagbok
Ingela vs Försäkringskassan 2.0
Dagbok Ibland är det bra, att ha en rehabläkare som jobbat som läkare på försäkringskassan. Han skickade in läkarintyget i februari...
Startad av IngelaH
23 Mar 2026
Svar: 20
Visningar: 2 047
Dagbok
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Inser att jag har börjat få klimakteriebesvär och att det gör förbaskat ont i leder och ligament
Petronilla
5 minuter sedan
Valvaka!
Tjatter Ingenstans i klippet du länkade till framgår det att det var chefer, tongivande personer eller på annat sätt ansvariga för...
Breaktown
8 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 31 935
Allmänt
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
7 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 505
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
37 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 509
Hund