Jag kommer få ångra det här inlägget men... @quarter4ever och @Niyama - det är lite för lite drag här?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer få ångra det här inlägget men... @quarter4ever och @Niyama - det är lite för lite drag här?!?
.tillägg : jag jobbar imorgon med så kommer inte vara inne under dagtid ( hinner inte delta via mobilen då jag jobbar - det finns inte tid till det helt enkelt )
tillägg : jag jobbar imorgon med så kommer inte vara inne under dagtid ( hinner inte delta via mobilen då jag jobbar - det finns inte tid till det helt enkelt )
är hemma efter 17- tiden imorgon![]()

Lugnt, JAG är hemma!![]()
![]()
Du hade felVarför tänkte jag direkt på Brantings torg?![]()
Fast det lär väl vara ett skämt eftersom Lena tidigare varit rätt tydlig med att hon uppskattar när det inte skrivs alltför mycket. Så tolkade i alla fall jag det.Blir lite misstänkt mot LenaH, som vill att Q och Niyama ska föra leken framåt åt henne. Men det är en sån liten grej att jag bara lägger det på noteringslistan.![]()
Fast det lär väl vara ett skämt eftersom Lena tidigare varit rätt tydlig med att hon uppskattar när det inte skrivs alltför mycket. Så tolkade i alla fall jag det.