HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Alltså, förlåt för att jag typ sabbade hela leken för oss, jag hade på något vänster fått för mig att det bara kunde vara max 2 onda kvar, och jag var så trött på att inte ha någon koll eller tid så tänkte att det var nog roligare i stugan :angel:

Annars hade jag kanske försökt vara mer taktisk och åtminstone ansträngt mig för att klara mig. Men att Lobelia var siad missade jag helt :banghead:.
 
Alltså, förlåt för att jag typ sabbade hela leken för oss, jag hade på något vänster fått för mig att det bara kunde vara max 2 onda kvar, och jag var så trött på att inte ha någon koll eller tid så tänkte att det var nog roligare i stugan :angel:

Annars hade jag kanske försökt vara mer taktisk och åtminstone ansträngt mig för att klara mig. Men att Lobelia var siad missade jag helt :banghead:.

Vi tycker om dig ändå. Jag ville också till stugan. ;)
 
Det här var första bilden som dök upp när jag googlade "myrten som hund".

Bilburet.jpg
:eek::eek::eek: Myrten är en cocker spaniel!:rage:;)
 
Dvs du får ha ett annat tema om du vill @Myrten
Mmmmm, jag fick en så himla bra idé. Sådär som jag får ibland (tycker jag då;)). En lek på temat Monstermom och den vilda jakten på symaskinen. I den jagar Momsan en fantastisk symaskin hon läst om i en gammal tidning. Jakten går från alla Sveriges loppisar till Vätterns botten (när färjan Per Brahe gick under med man och allt inklusive John Bauer 1918 bestod lasten bl a av symaskiner). Naturligtvis finns det bukefalister som vill hjälpa henne i jakten och andra som tycker att hon ska göra vettigare saker, som att spela ulvspel.:cool:

Rollkaraktärerna får namn efter bukefalister som är involverade i ärendet. Exempelvis kan @cirkus få ett roll-PM där det står "Du är @Blacksmithfarm !" Och BSF "Du är @quarter4ever !"

Det bli väl - virrigt?O_o
 
Mmmmm, jag fick en så himla bra idé. Sådär som jag får ibland (tycker jag då;)). En lek på temat Monstermom och den vilda jakten på symaskinen. I den jagar Momsan en fantastisk symaskin hon läst om i en gammal tidning. Jakten går från alla Sveriges loppisar till Vätterns botten (när färjan Per Brahe gick under med man och allt inklusive John Bauer 1918 bestod lasten bl a av symaskiner). Naturligtvis finns det bukefalister som vill hjälpa henne i jakten och andra som tycker att hon ska göra vettigare saker, som att spela ulvspelsordspråk.:cool:

Rollkaraktärerna får namn efter bukefalister som är involverade i ärendet. Exempelvis kan @cirkus få ett roll-PM där det står "Du är @Blacksmithfarm !" Och BSF "Du är @quarter4ever !"

Det bli väl - virrigt?O_o
Underbart :love:
 
Mmmmm, jag fick en så himla bra idé. Sådär som jag får ibland (tycker jag då;)). En lek på temat Monstermom och den vilda jakten på symaskinen. I den jagar Momsan en fantastisk symaskin hon läst om i en gammal tidning. Jakten går från alla Sveriges loppisar till Vätterns botten (när färjan Per Brahe gick under med man och allt inklusive John Bauer 1918 bestod lasten bl a av symaskiner). Naturligtvis finns det bukefalister som vill hjälpa henne i jakten och andra som tycker att hon ska göra vettigare saker, som att spela ulvspels.:cool:

Rollkaraktärerna får namn efter bukefalister som är involverade i ärendet. Exempelvis kan @cirkus få ett roll-PM där det står "Du är @Blacksmithfarm !" Och BSF "Du är @quarter4ever !"

Det bli väl - virrigt?O_o
hahaha! Skulle vilja veta om min namne är ond eller godO_o:p
 
Mmmmm, jag fick en så himla bra idé. Sådär som jag får ibland (tycker jag då;)). En lek på temat Monstermom och den vilda jakten på symaskinen. I den jagar Momsan en fantastisk symaskin hon läst om i en gammal tidning. Jakten går från alla Sveriges loppisar till Vätterns botten (när färjan Per Brahe gick under med man och allt inklusive John Bauer 1918 bestod lasten bl a av symaskiner). Naturligtvis finns det bukefalister som vill hjälpa henne i jakten och andra som tycker att hon ska göra vettigare saker, som att spela ulvspel.:cool:

Rollkaraktärerna får namn efter bukefalister som är involverade i ärendet. Exempelvis kan @cirkus få ett roll-PM där det står "Du är @Blacksmithfarm !" Och BSF "Du är @quarter4ever !"

Det bli väl - virrigt?O_o
och vilken roll heter monsternum?:laugh:
 
Mmmmm, jag fick en så himla bra idé. Sådär som jag får ibland (tycker jag då;)). En lek på temat Monstermom och den vilda jakten på symaskinen. I den jagar Momsan en fantastisk symaskin hon läst om i en gammal tidning. Jakten går från alla Sveriges loppisar till Vätterns botten (när färjan Per Brahe gick under med man och allt inklusive John Bauer 1918 bestod lasten bl a av symaskiner). Naturligtvis finns det bukefalister som vill hjälpa henne i jakten och andra som tycker att hon ska göra vettigare saker, som att spela ulvspel.:cool:

Rollkaraktärerna får namn efter bukefalister som är involverade i ärendet. Exempelvis kan @cirkus få ett roll-PM där det står "Du är @Blacksmithfarm !" Och BSF "Du är @quarter4ever !"

Det bli väl - virrigt?O_o
Klart att @Monstermom ska ha den perfekta symaskinen! :devil::up::rofl::rofl:

Gärna flera..... :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 531
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 297
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 419
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 082
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp