Bukefalos 28 år!

HALLOWEENBAL PÅ DOWNTON ABBEY (ulvlek)

Tro mig, du blev nog inte hälften så sur som jag blev på mig själv... Hade tänkt att gå in och ändra innan DL men det hände lite andra saker som gjorde att jag glömde bort det. :mad: :banghead: :meh:

Jag kan tala om att vi gillade dig skarpt i lyan. Jag hade vissa problem att inte brista ut i glädjeyra när jag kom hem till @Paddington och frågade hur det gått med lynchen.

Annars var det klart intressant att umgås hela helgen med både onda och goda och inte kunna prata om leken annat än i allmäna ordalag.
 
Förresten tror jag inte att ni vill att jag ska vara med och leka. Käk andra natten i förra leken (första efter ett längre uppehåll) och nu lynchad först. :arghh:;):rofl::rofl::rofl: (Nej, jag är absolut inte sur på riktigt, bäst att vara tydlig med det)

Tur jag går tillbaka i u-båtsläge igen nu. :p

Önska inte för mycket... Jag har ju blivit lynchad/käkad tidigt i typ de sju senaste lekarna. Men så kommer det en lek där jag vill bli käkad (hade ju liksom gjort mitt i och med sian av ferrari) och så blir jag inte det?! :banghead: Istället tvingas jag vara kvar till det bittra slutet, fast jag egentligen inte har tid. :mad:
 
Dock så hade Gabby rykt även om inte bsf hade bytt röst då cirkus hade sin fejk röst på Lobelia och sin riktiga på gabby
 
Men det var ju liksom inte skrivet i sten?! Vi satt i LL-nästet ungefär såhär: O_o... :confused:

Jag tyckte dock det var väldigt kul. :D

Vi diskuterade faktiskt en hel del och konstaterade att hur det än gick skulle dubbellynchen inte bli direkt avgörande. Till och med funderade vi på om den kunde gynna goda för mycket eftersom det bara blev ett käk på två lyncher.

Länge såg det ut som om en god och en ond skulle ryka. Hur det sen utvecklade sig... förvånade nog oss alla!
 
Om det tröstar dig så spelade det ingen större roll. Resultatet hade blivit det samma utan röständring. Men vi tyckte det var fantastiskt ändå.

Haha, nä det är sant i och för sig. ;) Men om jag vacklade om blacksmithfarms godhet, så blev jag ju övertygad om hennes ondhet efter det här. :D
 
Det här var första bilden som dök upp när jag googlade "myrten som hund".

Bilburet.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 193
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 935
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 830
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 537
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp