Halvfodervärds kontrakt??

B

BrentKick

Vet någon om det finns "färdiga" Halvfodervärds kontrakt att köpa??
Ska ha halvfodervärd på min häst och vill gärna skriva kontrakt då det känns tryggast för båda parterna. Tacksam för svar!
 
Sv: Halvfodervärds kontrakt??

Det borde väl kanske finnas på granngården eller hökks? Vet att det finns försäljningskontrakt på hökks iallafall.
 
Sv: Halvfodervärds kontrakt??

Kontakta Lars Deckeman. Han håller på med hästjuridik och är hur duktig som helst!:bow:
Alla jag känner är nöjda med hans avtal/kontrakt
 
Sv: Halvfodervärds kontrakt??

Jag tog hjälp av en kompis till mig som håller på med juridik nu när jag lämnade ena hästen på foder..det är ett jätte smart tips då kan du ju få kontraketet ungefär som du vill i juridiska former..det e jätte bra..
Jag var super nöjd med mitt o det har funkat jätte bra allt:laugh:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 722
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hur skulle ni skriva boxskylt till hästen? Vill ha med hästens smeknamn men det ryms liksom bara 1 namn högst upp på dom färdiga skyltar...
Svar
3
· Visningar
524
Övr. Hund Hej! Jag ska ta emot en omplacerings hund men först ska jag få möjlighet till en prövotid. Ägaren vill inte kunna ta tillbaka hunden...
2
Svar
21
· Visningar
2 046
Senast: Migo
·
Anläggning Jag funderar på inackordering och behöver hjälp att bolla lite.. Förutsättningar: Tre egna hästar (två shetlandsponnys, en stor) på...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 723
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp