Bukefalos 28 år!

Hantera/träna bort resursförsvar

Jag tycker det är lite intressant att jag tydligen blivit buketränare på något sätt - så speciell är jag inte att ni behöver släpa mig runt landet för att gå kurser! Det finns säkert bättre tränare än jag på närmre håll, ju! :D
(Jag fick dessutom höra igår en annan tränare som sa till sina kursare att hon är snäll, men går ni någon av Monstermoms kurser så får de vara beredda på någon som är mycket strängare! Och ja, det stämmer - kursare ska träna ordentligt! Så passa dig. :angel: :laugh:)
Nä, Monstermom är inte sträng, hon är mycket värre: Hon kräver att man tänker själv! Det ni!
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
12 899
Hundhälsa ...eller bara jag som gjort något fatalt fel? Snälla, döm mig inte för hårt. Borde kanske inte skriva egentligen men tankarna går runt...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 945
Övr. Hund Hunden har börjat med resursförsvar gentemot ena katten, M, när vi är inomhus. Han gör utfall och biter mot henne när hon går förbi/går...
Svar
16
· Visningar
2 427
Senast: Egonson_
·
Övr. Hund Jag vet att det finns oräkneliga trådar om detta, men men. Valpen är nu 14 veckor. Hon är nästan otäckt intelligent och lättränad...
Svar
1
· Visningar
1 647
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp