Har ni ändrat upfattning?

Sv: Har ni ändrat upfattning?

Scrolla så långt ned din scroll kan komma...så ser du lääängst ned till höger något som heter Direktmeny..det är rullisten....är en knapp bredvid rullisten som det står OK på...går nog inte missa.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Ok, tack, trodde i min enfald att det var ngt mer revolutionerande än så! Men jag har ju bara modem, så jag är glad ändå! ;)
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag håller på att bli fullständigt knasig! :eek: Vet inte om sidan har blivit bättre eller sämre...Har inte varit med så länge. Däremot kan jag för mitt liv inte finna den lilla rubrik som jag klickade på för att skapa ny tråd!!! :o Inte heller kan jag lura ut hur jag gjorde häromdagen när jag klickade fram alla mina trådar och inlägg!!! :confused: ...HJÄLP MIG! :bow: :bow: :bow:
"LILLIS"
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Ja du klickade antagligen på skapa tråd knappen ;-)..längst upp till vänster. Stor blå knapp...sedan så kan jag tänka mig du använde sökfunktionen eller ??
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Men min kan hoppa iväg hur som helst, ibland hamnar jag på en sida där den personen som inlägget jag skall titta på inte ens finns med..?
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

OK, tack, jag har testat någon gång att klicka på "inlägget" men då har det inte funkat så jag tog för givet att det inte var ett tillfäligt fel utan att det helt enkelt inte funkade, och det där med direktmenyn uppe till vänster får jag erkänna att jag har missat helt.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Det funkar sällan när man klickar på "inlägget". Man kan hamna var som helst i tråden, oftast hamnar jag på det senaste inlägget då jag klickar där.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

OK, jag provade nyss EN gång men då funkade det.. men det stämmer säkert det du säger....
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Har hänt mig flera gånger också, men det var precis när allt var omgjort, och när det inte funkade slutade jag använda funktionen.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

pinky skrev:
Nej... :confused:
I övre högra hörnet, under "Om Bukefalos" osv står det "Välkommen tillbaka, pinky". Därunder står det "Privatmeddelanden: 0 olästa, totalt 75".

0:an ändras till en 1:a om man har ett oläst meddelande, hur litet och otydligt som helst. Jag förväxlar det lätt med sidnumren som ligger under...

Men kan man ändra så att man får upp en tydlig ruta när man får PM? Isf vill jag ha det så! :) Hur?

Det står i min ruta att jag har ett nytt privatmedelande men när jag klickar på den och medelandena kommer upp så finns det inte något nytt :confused: så har det varit ett tag nu, varför?
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag tycker fortfarande bättre om gamla buke. Vill kunna hoppa mellan forumen lättare, läsa en hel tråd på samma sida istället för uppdelat, hatar läskvittona, vill kunna ha signatur, hatar tidsgrejen och 10 tecken, vill ha tillbaka gamla smileys (ffa =) och gamla =P och chockad och den confusade som inte såg så sur ut...).
Vill även ha tillbaka gamla annonssidorna, tycker det nya mest är grymt irriterande.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag minns knappt det gamla men det var jätte bra det också. Tyckte i början att det vart sämre efter ändringen men nu är jag van och tycker att det är jätte bra! ;)
Jag vet faktiskt inte vilket som var bäst...
Saknar som flera andra det blinkande brevet för PM och så saknar jag också att kunna söka i olika forum och efter avsändare , eller det kanske man kan? men jag vet iaf inte hur. bara hur man söker "vanligt"..
en bra sak med ändringen på buke är iaf att man kan ändra sina inlägg som man skrivit, iaf ett tag efter det skickats.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Nu har jag försökte flera ggr till, min tur är borta, det har inte funkat en enda gång sen jag skrev förra inlägget om detta ämne.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag testar också då och då och det fungerar inte. Men det är väl du och jag som är för dumma för att klara det "Så svårt bör det inte vara." svarade ju Gunnar.
 
Senast ändrad:
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Eftersom jag inte riktigt förstod vad det var som inte fungerade klickade jag på:
Sv: Har ni ändrat upfattning?
högst upp till höger i inlägget ovan, och fortsatte sedan 5-6 gånger i varje inlägg jag kom fram till när jag gjorde det. Jag antar att det är detta ni har problem med eller är det något annat. För mig är det inga problem.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

När jag klickar på det inne på ditt inlägg för att se på vilket av Snuffsan inlägg du har svarat, så blinkar det till och så är det bara ditt inlägg som "kommer längst upp" igen, inte något av Snffsans, den gången jag testade som det funkade så kom det inlägget som var svarat på längst upp eller rättare sagt bilden la sig väl så den hamnde längst upp förstår du vad jag menar, för det var väl så det ska funka?

hmmmmm nu testade jag på Tottis inlägg, hon hade svarat på pinkys (i den här tråden) då fick jag upp Pinkys inlägg i ett annat fönster, så då testade jag på ditt senaste i lägg igen Gunnar, och då hände inte mer än att mitt inlägg visades (inte i ett eget fönster).
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Har ni ändrat upfattning?

För mig fungerar det hela tiden, det verkar jättekonstigt att det inte fungerar för er? :confused: Jag TROR att det kan ha inte-fungerat så att säga, någon gång när jag tryckt på länken i sista inlägget i tråden, men i övrigt har det funkat varje gång.

Ett nytt fönster kommer upp ifall inlägget personen svarat på ligger på en annan sida än den jag har upe.

/Erica
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Dn funktionen har inte jag heller haft några problem med.

Fö, kan man ju alltid om det är något speciellt man svarar på använda citat. Är inte sååå svårt. ;)

Jag verkar vara en av de få som gillar "nya" buke bättre. Mer lättnavigerat och bättre översikt med hjälp av "nya inlägg-funktionen".

Lite trist att några smileys försvann kan jag hålla med om. 30-sekundersregeln är mest bra, ska man skriva nåt vettigt inlägg så krävs det ofta mer än 30 sek mellan. Jag är även positiv till 10 tecken då det inte längre i vissa trådar är 10 inlägg i rad som alla innehåller :bow: och inget mer.... :smirk:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
Hästvård Har en unghäst som är 4. Varit väldigt bunden till sin mamma trots att han tex varit iväg på lösdrift/bete ett år osv. Nu var det dags...
Svar
11
· Visningar
1 445
Senast: Roheryn
·
L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 197
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte håg varför jag blev medlem här men det var iallafall flera år sen. Och jag har tänkt lite på det idag och att bukefalos...
Svar
18
· Visningar
1 524
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Resultat på HD-röntgen
  • Bra familjehund? Rasvak😇

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp