Har ni ändrat upfattning?

Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag vet inte riktigt om jag hänger med.
Jag vet inte om det är så att det är något som inte fungerar eller om det är ni som missförstått hur det skall fungera?

Cheeserica har förklarat det hela när det gäller nya fönster som öppnas.

Har ni "slagit ihop" de saker som finns nedanför sista inlägget i tråden? Dvs regler för att posta, Liknande trådar och kanske även Snabbsvar? Om så är fallet kan det säkert ibland se ut som om det blir fel eftersom det inte finns något nedanför på sidan vilket gör att inlägget det gäller inte kan hamna där det skall, överst på sidan.

Klickar ni på länken innan sidan ritats färdigt, skulle möjligen kunna ställa till det?
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

För mig funkar det just nu.

Men jag testade när Snuffsan och mycki började skriva om det här i tråden, och då funkade det ungefär varannan gång.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

mycki är det ett nytt smeknamn till mig??;)
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Nu har jag testat lite till i den här tråden, det verkar funka om inläggen ligger på olika sidor då kommer det upp ett nytt fönster men inte om de ligger på samma sida så händer det inget.

Tex så testade jag gull_zebra som har svarat på shadys inlägg, då koller chadys upp i ett annat förnster, men om jag stestar något av dina där du har svarat mig så händer inget och de ligger alla på samma sida här i den här tråden.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Andra brukar förkorta det med M_I, det är ännu kortare. :D

Men när du har testat detta, funkar det för dig om inläggen ligger på samma sida eller bara om de ligger på olika sidor??
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Både och funkar. Om inläggen ligger på samma sida studsar bilden bara upp, ligger de på olika sidor måste bilden förstås ladda om vilket tar lite längre tid, men funkar.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Gunnar skrev:
Jag vet inte riktigt om jag hänger med.
Jag vet inte om det är så att det är något som inte fungerar eller om det är ni som missförstått hur det skall fungera?

Allvarligt talat, vad är det att missförstå? Om jag ska kolla vilket inlägg du svarat på klickar jag på texten i listen ovanför ditt inlägg där det står : Har ni ändrat uppfattning med BLÅ text. Då borde inlägget du svarat på hamna längst upp på sidan. Det gör det också; ungefär var 10:e gång. Oftast kommer jag till det första inlägget i tråden. Ibland blinkar det bara till och jag hamnar på samma inlägg igen. Det varkar vara slumpen som styr var jag hamnar.

Jag ser att jag hamnar fel eftersom du kan ha svarat Cheeserica i inlägget och jag vid klickningen kan hamna på ett inlägg av Mandilaki. Helt åt skogen.

Men som sagt, då och då funkar det. :smirk:
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Eftersom det alltid fungerat för mig när jag testat och jag har väldigt svårt att förstå hur det skulle kunna misslyckas, har min enda förklaring varit att ni kanske har missförstått?!

Om jag klickar på länken i ditt inlägg, precis här ovanför så kommer adressen på adressraden i webbläsaren ändras till:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=538315&page=3#post3827003

Denna adress syns även om man håller muspekaren över länken.

Denna adress talar om vart det skall hoppas. Ni som har problem, kan ni utröna om det hos er är rätt adress och att den sedan hoppar fel i alla fall eller om det är fel adress för er.
Sista delen "#post3827003" skall överensstämma med ett nummer som hittas under #61 som finns längst upp till höger i mitt inlägg.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Det funkar bra för mig. Fast bara två gånger. Vill jag sedan gå ännu längre bak i tråden blir det som Snuffsan beskriver det.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Om jag klickar på länken i mitt inlägg hamnar jag på det inlägg som jag svarat på i ca 1 sekund (det blinkar bara till), sedan kastas jag till sista inlägget i tråden.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

*knapplån*

Jag har provat och för mig funkar det utan problem.... har suttit vid olika datorer under gårdagen och idag och testat och det har inte missat en enda gång (både IE och MF webbläsare)
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Ska det bli olika nummer för varje inägg??för det spelar ingen roll vilket jag pekat på här på den här sidan så slutar det med "#post3829090#".
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

mycket_irriterad skrev:
Ska det bli olika nummer för varje inägg??för det spelar ingen roll vilket jag pekat på här på den här sidan så slutar det med "#post3829090#".


Just nu funkar det för mig i den här tråden, och det ska bli olika nummer för olika inlägg. post..... är numret på inlägget systemet sorterar på. I går kväll fick jag också samma siffra var jag än klickade. Men just i denna stund funkar det alltså.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Fungerar bara någon enstaka gång för mig också. Fast för mig spelar det ingen roll, förstår egentligen inte varför man måste veta vilket svar som någon svarat på. Oftast svaras det ju så man vet att det är det eller det inlägget svaret är för.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Just nu blir det olika nummer för mig också men som sagt inte när jag testade förra gången.

Shady: oftast tycker jag att jag klara mig utan den här funktionen men speciellt i längre trådar där en del personer skriver massor med inlägg så kan det vara svårt att hålla reda på exakt vad som svaras på om svaret är kort och man kanske inte har hängt med till 100% i alla inlägg, att då kunna gå tillbaka och se vad någon svarat på kan göra så man slipper massa missförstånd.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Måste bara håla med Gunnar. Jag har aldrig haft problem med att hoppa tillbaka till inlägget någon svarar på.

Jag har däremot haft problem med Dierktmeny-rullisten. Om man klickar på för tidigt när sidan laddar kommer den inte att fungera utan man får ladda om hela sidan, antar att det har något med hur funktioner på sidan laddas att göra :idea: men jag har bara det problemet när jag sitter med modem.
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Jag tycker det nya är mkt bättre än det gamla, på många sätt. Men det har jag tyckt hela tiden, så frågan var kanske inte direkt riktad till mig ? :)
 
Sv: Har ni ändrat upfattning?

Du har inte ett virusprogram/webbrowser/brandvägg som stoppar popups? Annars kan det vara det!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 027
Senast: Mauen
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 591
Senast: Flixon
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Lyan
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 635
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp