Har vi någon "policy" om en Bukefalist avlider?

Bukefalos 30 år!

Det gör lite ont i hjärtat när man ser användarnamnen på de som dött. Det är ju någon man känner som dött även om man läser vad de skriver och inte är lika aktiv själv. Jag tycker nog det är bra att gå ut med att personen bakom ett visst nick avlidit. Då vet vi ju också om att personen man känt inte är ansvarig om nått nytt skrivs från nicket eller ett som låter liknande.

Jag tänker att det ju inte finns något hemligt med att dö. Givetvis gäller samma som när personen är i livet, att man inte outar verklig identitet. Men man kanske kan vänta med att lämna besked några dagar eller veckor om begravningen inte är öppen för alla.

Det är lite märkligt med Buke kan jag tycka, det är som en familj på nått sätt. Man ser alla namn, personer som delar med sig av olika saker men man känner inte de egentligen. Givetvis vill man ju veta om någon i ”familjen” gått bort. Jag tror jag sett någon tråd om det förr, när någon gått bort?

Vila i frid ♥️

Jag tror de flesta av oss som varit här länge hade velat veta. Det finns oerhört många nick jag genuint skulle sakna och saknar även om jag inte har koll på folk irl. Vila i frid.

(Personligen hade jag gärna sett att någon som vet vem jag är irl hade kunnat skriva en notis om jag faller ifrån)

Liknande trådar

• Syskon
  • Långtidscovid postcovid - någon med erfarenhet?
  • När blir det mer än en dejt?
  • Aldrig haft en pojkvän

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka