Ja det var så hemskt. Lilla dottern hon lämnade efter sig, och så att hon miste sto + föl på slutetKommer ihåg Marty med. Tänker på henne ofta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det var så hemskt. Lilla dottern hon lämnade efter sig, och så att hon miste sto + föl på slutetKommer ihåg Marty med. Tänker på henne ofta![]()
Var det inte hon som satt i rullstol? Har för mig att hon hade en frieser.Det sorgligaste jag läst var hon med en lusitano (tror jag), som sålde sin fina häst orimligt billigt för hon behövde inga pengar med sig i graven. Jag bröt ihop och storgrät
Tina …Var det inte hon som satt i rullstol? Har för mig att hon hade en frieser.![]()
Var det inte hon som satt i rullstol? Har för mig att hon hade en frieser.![]()
Kommer ihåg nu när du säger det.Tina …
T+efternamnet tror jagJag tror att hennes nick var Tina något?
En av bukehistoriens mest färgstarka personerKommer ihåg nu när du säger det.![]()
Ja, det var en stor sorg när hon dog.En av bukehistoriens mest färgstarka personer
Jag fick också en förfrågan om jag kunde ta hand om hunden men det hade inte funkat med mitt liv tyvärr. Det är det svåra när man bor ensam, vem ska ta hand om djuren om man blir sjuk eller dör, därför avstår jag djur helt.Jaa, minns att hon pmade mig och ville att jag skulle ta hunden men jag kunde verkligen inte![]()