Har vi någon "policy" om en Bukefalist avlider?

Bukefalos 30 år!

Men nej vad tragiskt :( Vila i frid fejko :heart

Jag tänkte tanken senast häromdagen att det näst intill vore bra med någon form av minnessida för bortgågna bukefalister. De är ju några stycken nu, och det är lätt att missa trådar där deras bortgång meddelas. Själv uppskattar jag att veta och min sambo är införstådd i att buke ska meddelas om något händer mig.

Instämmer med kören. Vila i frid @fejko . Kommer absolut att bli saknad :heart: För mig är fejko bara någon jag har haft kontakt med här och inte heller någon jag har haft nära kontakt med, och därmed ingen jag kan koppla ihop irl, men om någon som kände henne tar tag i någon form av minnesinsamling till någon fond eller något från Buke så är jag gärna med och bidrar med en liten slant så hojta här om det blir något sådant.

Instämmer, jag är gärna med på något sådant.

Jag vet att vi kunde skänka i fraggel_tess namn till den organisation som hon/familjen önskade. Om någon vet vilken organisation som är vald för minnesgåvor den här gången, kan alla som vill skicka en gåva - ingen samling etc behövs.

Jag vet att vi kunde skänka i fraggel_tess namn till den organisation som hon/familjen önskade. Om någon vet vilken organisation som är vald för minnesgåvor den här gången, kan alla som vill skicka en gåva - ingen samling etc behövs.
Går naturligtvis att göra så men förutsätter ju att namnet outas om det ska vara från Buke och finnas med i en ev minnespärm från begravningen.

Liknande trådar

• Syskon
  • Långtidscovid postcovid - någon med erfarenhet?
  • När blir det mer än en dejt?
  • Aldrig haft en pojkvän

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Årets bantningstråd
  • Dressyrsnackis 21