Det skulle vara om lobelia är tjuven då :/
Och är hon inte det utan vanlig ulv så är det ett tänkbart scenario
Fast om hon försagt sig så lär hon ju ingå i lyan, inte vara tjuv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle vara om lobelia är tjuven då :/
Och är hon inte det utan vanlig ulv så är det ett tänkbart scenario
Jo kanske. Kollade på "äntligen tillbaks" inlägget nu och det ser ju aningen märkligt ut, så att något annat stått där från början är väl inte så långsökt. Om hon bara råkat posta för tidigt borde väl det stått i andra inlägget?
Fast jag tycker inte att jag litar blint på Lilltess? Jag reagerade på hur BSF tolkade hennes inlägg...Sedan är det väldigt lätt att lita blint på lilltess. Men faktum är väl att hon inte hunnit sia alla 20 deltagare. Det kommer iaf jag ha i beaktning.
Jag hoppas att kunna tolka hennes kommande teorier som mycket säkra och mest funderingar.
ALLT är inte siat så vida hon inte är inrutad på en enda person![]()
Vågar mig nog på att sätta fio något mer åt det goda hållet baserat på det, dock ändras det förstås om lobelia skulle visa sig god.
Dessutom lär väl tjuven stjäla av Lilltess idag om vi inte lyckas lyncha tjuven idag.
Alltså, tänk om den som spelar tjuven inte tänkte så långt som att stjäla från mig. Då var det ju inte så smart av dig att skriva ut det såvida du inte vill att tjuven ska tjuva från mig?
Men Lilltess hade samma teori och hon var god. Själv tycker jag inte att min teori var mer udda än de rösterna som berodde på ot. Att den blev uppmärksam beror på er andraJag tror också på Lobelia som ulv men jag tycker det är mer prioriterat att rösta ut tjuven. Art och Lilltess var ju mina huvudmisstänkta igår, och som jag var inne på kan ju Lilltess spela lite skumt oavsett roll. Att hon visade sig vara god gör därför inte att jag misstänker Art mindre. Jag tror helt enkelt Art helt medvetet spelade lite udda (genom att dra upp en teori som baserar sig på vad jag tycker om en roll) för att lyan skulle uppmärksamma henne. Dvs att hon är ond utanför lyan. Om jag har rätt i det finns det två roller hon kan ha, så 50% chans att pricka ficktjuven som jag tycker det är angeläget att lyncha.
Därför:
Niyama röstar på Artline
Men Lilltess hade samma teori och hon var god. Själv tycker jag inte att min teori var mer udda än de rösterna som berodde på ot. Att den blev uppmärksam beror på er andra![]()
Det kanske jag också kanJa, men som jag skrev redan igår under röstningen så brukar Lilltess kunna spela lite udda även som god.
Lilltess
God.
Regler
*Hintar är förbjudna och kan straffa den egna sidan. Ni får t.ex. inte god- eller ondförklara någon helt utan teorier och teorin måste finnas i samma inlägg.
Detta kan dock komma att ändras om jag bestämmer mig för twista till det med en omvandlingsroll....
![]()
Det kanske jag också kanJag vet att det var en dålig röst men jag behövde rösta. Hade jag haft tid att sitta vid DL så hade jag kommit med något bättre
![]()
Jag upptäckte detDet är skillnad på dåliga röster och dåliga röster![]()