Några funderingar om vissa så här långt, jag har gått efter inläggsstatistiken och börjat med de med minst antal inlägg och jobbar mig sakta uppåt...

Det tar längre och längre tid att gå igenom...
Gabby_Ossi har än så länge inte haft mycket att säga i leken. Av det hon har skrivit i dagsläget finns det inget som talar om vilken sida hon spelar för utan det är mest konstateranden av vad som har hänt.
Idahoe har inte heller gjort så många inlägg än. Var en av de som röstade på Lilltess igår men jag vet inte hur mycket det betyder egentligen, motiveringen var kanske inte den bästa men det var å andra sidan inte min heller… Uttalar misstankar mot Blacksmithfarm får titta närmare på det.
fio tror jag fick alla att vakna till lite med sitt inlägg om Lobelia i morse. Jag håller med om det som andra har skrivit, jag tror inte att fio som ond skulle skriva ett sådant inlägg där någon i lyan pekas ut på det sättet. När det gäller inlägget i fråga så tror jag att jag kan ha sett det med när jag läste igenom tråden igår men när jag skulle gå tillbaka och läsa om det så var det borta och då började jag fundera på om jag läst fel eller drömt. Just nu gör det här att jag, försiktigt, vill sätta fio åt det godare hållet då jag inte tror att en ond vågar sticka ut på det sättet.
Hjartagna har inte heller lämnat något större avtryck i leken än så länge och är därför svår att placera, avvaktar och ser vad som kommer härifrån.
bollen_ är ännu en som inte har kommit med så mycket än så jag avvaktar även här.
Lobelia, lade första rösten på Lilltess igår med en i mina ögon konstig motivering då hon tyckte att det var skumt att Lilltess missat väggen inte en utan två gånger. I själva verket var det Habina som skrev att hon behövde tre försök för att komma igenom väggen vilket Lobelia även nämnde i sitt teoriinlägg. Detta i kombination med det inlägg som tydligen både fio och jag tror oss ha sett gör henne väldigt misstänkt i mina ögon.
Artline har fångat Niyamas och glömmerallts uppmärksamhet. Jag kan hålla med om att hon har spelat lite konstigt än så länge. Eftersom både Niyama och glömmerallt är skickliga spelare gör det här att jag kommer att hålla ögonen öppna.