Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt! Och varför hellre rösta på någon man tror är ulv än tjuv?Om Art är god så skulle ju jag ryka rätt fort - så frågan är varför du hellre röstar på Lobelia.
Exakt! Och varför hellre rösta på någon man tror är ulv än tjuv?Förstår inte riktigt den biten.
Det kan ju vara så att både Lobelia och Art är goda. Men som du skriver så lär ju du och/eller fio hamna i blickfånget då så...
6 på ArtlineDL 2
08:40 fio röstar på Lobelia
08:52 cirkus röstar på Lobelia
08:58 quarter4ever röstar på Lobelia
09:01 Blacksmithfarm röstar på Lobelia
09:03 Koppen röstar på Lobelia
10:24 LenaH röstar på Lobelia
10:28 Snurrfian röstar på Lobelia
11:38 Artline röstar på Lobelia
16:20 Niyama röstar på Artline
17:23 FiaM röstar på Lobelia
17:42 glömmerallt röstar på Artline
18:30 Habina röstar på Lobelia
20:15 bollen_ röstar på Artline
20:17 Blacksmithfarm ändrar röst till Artline
20:19 Lilltess röstar på Artline
20:24 Idahoe röstar på Lobelia
20:42 Hjartagna röstar på Lobelia
Lobelia: 11
Artline: 5
Synd bara att det är så många som röstat på Lobelia att det är svårt att lista ut vilka som är ulvar utifrån det..Har ingen aning om Lobelia, men det verkar ju rimligt att det Fio säger stämmer. Hon kan ju inte gärna hitta på det bara i det här läget. Men då fattar jag inte varför inte rösta ut Art idag och Lobelia imorgon. Eller jo, om jag har rätt så förstår jag varför ulvarna inte vill det![]()
Fixat6 på Artline![]()
Synd bara att det är så många som röstat på Lobelia att det är svårt att lista ut vilka som är ulvar utifrån det..![]()
Frågan är om de onda gömmer sig bland de diskreta kontaktsökanden eller om det är de onda som uppmärksammar så saker för att själva försöka söka kontakt.
Nä, klart du inte vet men du brukar vara skärpt som god. Så jag tycker det skaver.
Har ni nån tävling om vem som hinner uppdatera röstlistan först?![]()
Fast varför det? Ond vs ond enligt dig, men jag ser inte det, eftersom jag inte är lika säker på det som du. När jag läser argumenten känns det säkrare med lobelia än artline. Jag tror att du är god, men tänk om du är ulv och luras? Därför känns det bättre med lobelia som verkar ha gjort en blunder.
Om jag är ond och luras så gör jag ju bort mig totalt. Jag har redan förklarat varför jag tror Art är ond utanför lyan och att det då är 50% chans att bli av med tjuven om vi lynchar henne, och varför det är viktigt att bli av med tjuven just nu.
Det där "men tänk om du är ulv och luras?" känner jag inte igen från en god Habina, helt enkelt.