Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan någon som inte är Lilltess hjälpa mig hitta vem mer än LenaH hon bör ha siat? Med rösten idag tycker jag det är uppenbart att hon måste ha siat LenaH som ond. Men vem mer? Vad har jag missat?
Det är lite underhållande att @Niyama som verkligen ondgjorde sig över blodgivaren eftersom alla då följer denne istället har blivit den alla följer utan att tänka efter så mycket själva.Nu tror jag dock att hon har rätt, men någon liten del av mig börjar känna mig helt paranoid och skriker att hon egentligen är ulv och kommer att käka upp oss alla när vi springer som yra höns efter hennes pipa på slutet...
Men den teorin håller inte riktigt eftersom hon omöjligt som dödsätare i lyan skulle veta vilka de onda utanför lyan är. Så jag rättar snällt in mig i ledet och röstar som Niyama eftersom jag tror att hon vet vad hon pratar om.
Snurrfian röstar på Habina eftersom hon enligt Niyamas teori ska vara ond spion.
Tack Koppen!Feta rösten @Snurrfian![]()
Är vi? Jag känner mig iaf inte säker på Lobelia, även om det bör ha varit en tabbe av en ulv.
Ja lite halvtråkigt är det... Men jag hoppas att det blir lite spännande mot slutet att lista ut de sista, för visst måste det vara några fler än LenaH och Lobelia i lyan?men när det är mig ni lyder så är det helt okej
Seriöst så tycker jag det blir lite tråkigt när alla bara följer nån, och så blir det ju ibland och blodgivaren gör det ju ännu värre.
Ja lite halvtråkigt är det... Men jag hoppas att det blir lite spännande mot slutet att lista ut de sista, för visst måste det vara några fler än LenaH och Lobelia i lyan?![]()
Hade jag misstänkt dig hade min röst hamnat på lobelia inte habina.
Vi var 20 deltagare, väldigt starka goda specialroller. Därför tror jag på 7 onda. Då sitter 5 i lyan.
Möjligt men det blir väl krångligt med tanke på att det får plats max 6 i en konversation... Dessutom kan jag tycka att den onda sidan är lite kompenserad med tanke på att de har (haft i vissa fall) en tjuv, en ond spion som skickar en rad och den fallna ängeln som kan stoppa en lynch? Jag vet i och för sig inte vad som krävs för balans men jag tycker att det här känns som att lyan har fått en hel del extra den här leken.Med tanke på både blodgivare och jägare och att de onda utanför lyan inte känner till lyan skulle det faktiskt kunna vara 6 ulvar, lyan lär ju ha kompenserats på nåt sätt.
Möjligt men det blir väl krångligt med tanke på att det får plats max 6 i en konversation... Dessutom kan jag tycka att den onda sidan är lite kompenserad med tanke på att de har (haft i vissa fall) en tjuv, en ond spion som skickar en rad och den fallna ängeln som kan stoppa en lynch? Jag vet i och för sig inte vad som krävs för balans men jag tycker att det här känns som att lyan har fått en hel del extra den här leken.
Hur var det här med handuppräckning?Hoppas ulvarna käkar jägaren, så lär den lyckas dra med sig en ulv i det här läget![]()
Jag kan meddela att @Gunnar fixat den detaljen...Möjligt men det blir väl krångligt med tanke på att det får plats max 6 i en konversation... Dessutom kan jag tycka att den onda sidan är lite kompenserad med tanke på att de har (haft i vissa fall) en tjuv, en ond spion som skickar en rad och den fallna ängeln som kan stoppa en lynch? Jag vet i och för sig inte vad som krävs för balans men jag tycker att det här känns som att lyan har fått en hel del extra den här leken.