Harry Potter och Fången från Azkaban (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och återigen, jag reagerade på att hon pekade ut mig i sitt sista inlägg. Mycket riktigt kan hon inte veta något men iaf jag ser ett sådant inlägg som ett sätt att peka ut någon. Om en ulv skriver så skulle jag omedelbart bli misstänksam och granska den utpekade extra noga. Så det var därför jag reagerade

Fast alltså onda pekar ibland ut goda, ibland onda. GA pekade väl ut en god i förra leken. Nu handlade det dessutom om en ond spion, som inte lär kunna veta nåt med säkerhet om dig. Så varför skulle övriga följa henne på nåt sätt?!

Information från rektorskollegiet.
Det har kommit till vår kännedom att vissa regler inte efterlevs på ett korrekt sätt, och det har tyvärr fått konsekvenser. En av våra betrodda deltagare har nu lockats över till dödsätarna.

Påminner än en gång om hint-regeln. Alla god/ondförklaringar måste följas med en teori.

Fast alltså onda pekar ibland ut goda, ibland onda. GA pekade väl ut en god i förra leken. Nu handlade det dessutom om en ond spion, som inte lär kunna veta nåt med säkerhet om dig. Så varför skulle övriga följa henne på nåt sätt?!

Känns inte som vi kommer längre ;)

Du tycker inte hennes inlägg betydde något, jag såg det som något annat

Det har kommit till vår kännedom att vissa regler inte efterlevs på ett korrekt sätt, och det har tyvärr fått konsekvenser. En av våra betrodda deltagare har nu lockats över till dödsätarna.

Påminner än en gång om hint-regeln. Alla god/ondförklaringar måste följas med en teori.

Jaha, då går det inte att lita på Lilltess längre.

Verkar ju rätt tydligt som jag åker. :(

Vill återigen påpeka att jag ändå tror att niyama är god, eftersom hon var drivande att få ut tjuven. Sedan är jag mycket ambivalent kring mirtai, tycker inte jag fått något grepp om henne, så jag misstänker att hon kan vara ond. Slutligen tror jag, med tanke på Lilltess beteende och hur hon skrivit, att LenaH är siad ond.

Och att hon pekar ut mig... Känns som ett bra försök att få mig lynchad imorgon!

Och återigen, jag reagerade på att hon pekade ut mig i sitt sista inlägg. Mycket riktigt kan hon inte veta något men iaf jag ser ett sådant inlägg som ett sätt att peka ut någon. Om en ulv skriver så skulle jag omedelbart bli misstänksam och granska den utpekade extra noga. Så det var därför jag reagerade
Nog för att du nog får finna dig i att bli granskad, det blir väl alla mer eller mindre men jag känner att sådana där uttalande går åt båda hållen, vill Habina peka ut dig eftersom hon vet att du är god och hoppas på att få dig lynchad, vill hon peka ut det eftersom hon vet att du är ond och hoppas på att vi andra ska godförklara dig eftersom vi då istället tror att du är god och Habina försöker lyncha ut en god. Jag vet ärligt talat inte vilket jag tror på just nu men jag kan hålla med om att din reaktion var intressant att direkt anta av vi andra skulle följa en som vi nu vet ond Habina enbart för att hon antagligen har rätt i det andra hon skriver?

:eek:

Stackar @Niyama , det är tur att du trots temat inte har någon trollkarl med. :p

Å nu kan ju vem som helst vara ond igen :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 486
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
15 544
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 656
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31