Häst med kanin

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare J3O
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 945
Sv: Häst med kanin

Hmm..har inga erfarenheter av just kaniner i boxen, men våra stallgrannar har ju stallkatter. Å deras katter är bästisar med hästarna. På nätterna sover de på hästarnas ryggar och på dagarna kan de sitta på ryggen ute i hagen och spana på sorkar :) Mkt bättre utkikshöjd!

Tror min pålle skulle älska att få ha en katt eller en kanin att gosa med. Han blir helt salig när nån av grannenes stallkatter kommer och gosar med honom. Han nosar och blåser på katten, å katten dansar å stryker sig mot mulen. Dom är supersöta :love:

Sv: Häst med kanin

jag tror inte hästen uppskatar att ha en kanin i sin box, hästen ser inte en kanin som sällskap, och det är mer risk att hästen råkar kliva elelr lägga sig ner i boxen på kaninen, elelr om båda ligger och sover att hästen kan råka rulla över kaninen, kaninen behöver inte alltid vara snabbnog för att flytta på sig. så nej!!

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
510
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
538
Senast: Edla
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 528
Senast: Kajsalisa
·
Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 983

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka