Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror ni om en gps-grej då? En pryl man aktiverar som består av tre delar: en i ryttarens ficka, en i sadeln och en hemma på gården. Den känner sedan av om ryttaren inte sitter på hästen längre och larmar hem. Nåt som inte är alltför olikt detta använder väl offpist-skidåkare vid lavinfara om jag inte har fel... (Vilket jag säkert har bara för det :P )
Vad saknar du alltid i hästaffärerna?
Jag skulle vilja köpa stödhjul till hästen, airbag och säkerhetsbälte till sadeln.
Till mig själv skulle jag vilja kunna köpa en uppgradering till hjärnan som gör att jag kan rida.![]()
kl
Ett teleskop ridspö som får plats i jackfickan eller som kan hänga på vojlocken som man bara kan ta fram och dra ut när man behöver det om hästen t ex fjantar för att gå förbi något.
Fast nog finns det ridkläder av funktionsmaterial på marknaden
Pikeur, Cavallo, GPA är ju några märken som satsat på lite andra tyger i ridbyxor som gör att de är lite mer smutsavvisande och bekväma att bära. Pikeur har ju även vinterfodrade ridbyxor, Whitaker likaså.
66 North har massvis av sköna tröjor i fleece eller microfiber material som är både snygga och andas. Även pikeur har ju massvis av fina tröjor som är perfekta att klä sig "lager på lager" med!
Kommer vi till kavajer är ju i princip alla nya kavajer gjorda av skönt funktionsmaterial, GPA , Animo, Equiline, Pikeur likaså tävlingsskjortorna!
Så kom inte och säg att det inte finns![]()
alltså, priset håller jag med om och det jag tänker föreslå är inte direkt billigare, MEN! Pikeur har funktionskläder i chockrosa, lime, gult o.s.v. o.s.v.
crw har också funktionskläder som jag antar är billigare.