Tråkigt att Big Pharma lämnade 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, såg det imorse.Har Big Pharma lämnat? va tråkigt![]()
Känner mig som skurken här. Kan fråga om han vill komma åter om jag lämnar istället.Tråkigt att Big Pharma lämnade![]()
Vaaa? Vadå? Vad menar du?Känner mig som skurken här. Kan fråga om han vill komma åter om jag lämnar istället.![]()
Äsch så ska du inte känna! Vet inte vad ni har för fnurra, men man borde som vuxna människor kunna spela samma spel även om det blivit knas i det privata. Vi vill ju ha kvar dig juKänner mig som skurken här. Kan fråga om han vill komma åter om jag lämnar istället.![]()
Det har jag gjort.ansök så godkänner jag dig under dagen
Försökte igen, men får bara som svar att jag har redan ansökt... Vad tråkigt!Ser ingen ansökan
Försökte igen, men får bara som svar att jag har redan ansökt... Vad tråkigt!
Så kan det ju ha varit. Jag får helt enkelt vänta till ett nytt kvarter startar upp.konstigt hittar ingen ansökan. kanske vi redan avslagit innan någon läst här
Så kan det ju ha varit. Jag får helt enkelt vänta till ett nytt kvarter startar upp.
Det trodde jag också skulle gå, men tyvärr inte... Men jag låter det gå några dagar och provar sen igen.Kan du inte prova typ gå med i ett annat kvarter och sen gå ur det igen och söka igen på vårat? Eller funkar det inte så kanske?
Jag tror jag såg ansökan för flera dagar sen, vet inte om man kan scrolla ner så långt :/ ska se om jag hittar på din ansökan!Det trodde jag också skulle gå, men tyvärr inte... Men jag låter det gå några dagar och provar sen igen.
Jag hittade din ansökan, tryckte på acceptera men fick upp att du redan var i ett kvarter. Men ansök igen om du vill!Det trodde jag också skulle gå, men tyvärr inte... Men jag låter det gå några dagar och provar sen igen.
Jag gör det ikväll och hoppas på det bästaJag hittade din ansökan, tryckte på acceptera men fick upp att du redan var i ett kvarter. Men ansök igen om du vill!![]()