Känner mig som skurken här. Kan fråga om han vill komma åter om jag lämnar istället. :(
Äsch så ska du inte känna! Vet inte vad ni har för fnurra, men man borde som vuxna människor kunna spela samma spel även om det blivit knas i det privata. Vi vill ju ha kvar dig ju :) även om det såklart är tråkigt att han lämnat.

Vi i Bukefalos Supreme kvarteret har märkt att många i vårat kvarter inte deltar aktivt i derbyt.
Vilka är här som spelar aktivt och deltar aktivt i derbyt (med undantag då man är bortrest eller inte har tillgång till internet)?Vi skulle gärna att ni som inte deltar aktivt gör det, eller går med i ett kvarter som inte satsar på att hamna på pallen :)
Vi kan väl köra en lista på vilka som "alltid" är med i derbyt?
Jag själv Trott - Sleepy Hollow

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 180
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 001
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka