Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej, en fråga från en nybörjare! Jag såg att ni pratade om byteshandel långt tillbaka i denna tråd och undrar när man kan göra det? Är på nivå 22 och kan inte se att det går?![]()
Kan det ha att göra med att det är Ponys kvarter? Hon har väl allt sitt på engelska.Vi fick just en förfrågan om att få vara med i kvarteret på engelska. Har läst i tidigare inlägg på tråden att man bara vill ha svenskspråkiga med för att underlätta chat osv.
Men, i infon om kvarteret, dvs när man söker på det så står det att språket är: English.
Jag funderade lite före jag sökte in, skulle man svara på engelska?!? Tur att jag inte gjorde det för då hade man nog blivit avvisad utan pardon.
Är man med i ett kvarter där det finns en del med level över (var det vid 60, hm kommer inte ihåg), nåväl hög level så kan man ofta handla av dem VÄLDIGT billigt, har ingen aning vad jag ska göra med mina 6 miljoner pengar mer än att gynna andra, eller köpa guldstatyer förståssTack för svar! Jag misstänkte att det var så men jag hoppades på att det var att man la grejer i gårdsbutiken men istället för att bestämma ett pris så kunde man valt en vara som betalning!. Men men!
Kan det ha att göra med att det är Ponys kvarter? Hon har väl allt sitt på engelska.
Du är välkommen!Jag går gärna med i ert kvarter till nästa derby. Haft långt speluppehåll men varit med i 2 derbyn nu.
Min gård heter Damas och är lvl 72 tror jag.
Har försökt ändra till svenska nu. Vad står det när ni andra tittar in?Kan det ha att göra med att det är Ponys kvarter? Hon har väl allt sitt på engelska.
Nu står det svenskaHar försökt ändra till svenska nu. Vad står det när ni andra tittar in?
Tycker det låter jättebra!Tänker att vi kan ju bestämma att vi kollar var vi ligger innan vi gör klart våra uppdrag. Man kommer säkert glömma av bara farten en del men lite poäng har vi ju råd o ta. Ska vi göra så direkt detta derbyt?
Låter som en bra idé. Vi var ju flera som påminde om att inte ta fler uppdrag, ändå trillade det in poäng vilket var synd.En tanke är att vi har en "helig" gräns som ingen får gå över utan ok från ledare/medledare. Sämsta laget i veckans omgång hade 14182, ett förslag är att vi inte får avsluta ett uppdrag som gör att vi hamnar över 14000. Sen samma sak vid 15000 eller utifrån de direktiv som ges. Det här kräver ju att ledare/medledare kan vara ganska närvarande men det vore så trist om det bara trillar in poäng en gång till. Hade vi slutat när Fantasigården sa till, så hade vi klarat veckans mål.
Håller med, rensa allt under 300 och ha max ett båtuppdrag (320 poängs) på tavlan.Undrar oxå!
Jag är sämst på att spela lite lagom. Tog typ 1 uppdrag denna veckan
Nu vill jag rensa allt under 300. O båtar har vi bara tisdag och onsdag eller?
Undrar oxå!
Jag är sämst på att spela lite lagom. Tog typ 1 uppdrag denna veckan
Nu vill jag rensa allt under 300. O båtar har vi bara tisdag och onsdag eller?
Håller med, rensa allt under 300 och ha max ett båtuppdrag (320 poängs) på tavlan.