Det låter bra! Alla hästskorna men så fort vi uppnår 29000p eller vad högsta hästskon ligger på så stoppar vi.

Det kan ju var läge att prova dem uppdrag man varit lite rädd för innan, bara för att prova på. Jag själv tänkte testa ett stort fiskeuppdrag.

Tycker det låter väldigt bra!
Jag är väl den som har lägst level så jag antar att jag inte har så mycket att säga till om :p.

Jag spelar hay day för tidsfördriv och för att det är kul, för mig spelar det ingen roll vart vi ligger, däremot förstår jag om andra tycker det är viktigt och jag gör så gott jag kan i derbyt och hoppas ni är nöjda med mig! :)

*Sorry för ev. rörigt inlägg. Är sjukt trött och har en mega gnällig bonus (som just förtillfället är till salu om någon är intresserad ;)) som Inte tänker gå och lägga sig...*

Hm, det vore nog bra med lite tips om hur vi ska jobba med och tänka om uppdrag den här veckan. Det borde ju vara fritt fram att ta uppdrag med lite lägre värde, om vi ändå ska dra i bromsen efter 9 hästskor. En del uppdrag kan ju vara kul trots att det inte har maxpoäng?!
Och då borde det kanske kastas annorlunda?

Kom ihåg bara att vi vill få ihop alla hästskor :)
Ok, du tänker att vi borde köra fullt tills vi slår stopp?
Jag har ingen aning om vad som behövs för att nå alla hästskor ijf med vår vanliga prestation. Tänker däremot att det är trist om tex jag, som har vissa dagar i veckan med massor av tid till spelet (och andra dagar ingen tid alls) tar en massa uppdrag och andra inte får möjlighet, allt tar bara slut...
Men som sagt jag vet inte alls hur stor insatsen är för att nå vårt mål.
Glad för feedback!

Ok, du tänker att vi borde köra fullt tills vi slår stopp?
Jag har ingen aning om vad som behövs för att nå alla hästskor ijf med vår vanliga prestation. Tänker däremot att det är trist om tex jag, som har vissa dagar i veckan med massor av tid till spelet (och andra dagar ingen tid alls) tar en massa uppdrag och andra inte får möjlighet, allt tar bara slut...
Men som sagt jag vet inte alls hur stor insatsen är för att nå vårt mål.
Glad för feedback!
Vi brukar köra så att man tar uppdrag tills det räcker :) kan bli att man bara hinner göra 3 uppdrag, eller så hinner man 9 :) Men kör på du med de uppdrag du vill, för min del kvittar det hur många jag tar, men jag försöker ta 300+ när jag ändå tar uppdrag under en sån här vecka.

Hej hörrni!
Jag har varit urklickad ur derbyt i många veckor pga väldigt stressigt liv. Trodde jag skulle ha tid att ta upp det men det verkar inte så, så nu har jag lämnat kvarteret så att någon mer aktiv än mig kan vara med och spela :) Lycka till allihop!

Hej hörrni!
Jag har varit urklickad ur derbyt i många veckor pga väldigt stressigt liv. Trodde jag skulle ha tid att ta upp det men det verkar inte så, så nu har jag lämnat kvarteret så att någon mer aktiv än mig kan vara med och spela :) Lycka till allihop!
Kom tillbaka om tiderna ändras och du blir spelsugen igen! :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 312
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur