Jag får inte upp något kvarter alls när jag söker på Bukefalos Supremes i Hayday. Är ni fortfarande ett väldigt hjälpsamt och aktivt kvarter? Funderade på att byta efter detta derby men vill ha ett aktivt och hjälpsamt kvarter där alla är aktiva i derbyt och chatten och de större hjälper de mindre :) Är ju inte så mycket aktivitet i tråden så lika bra att fråga :) Lvl 59 men jobbar på att växa :)
Tror att vi har lvl 60, så när du når det så hittar du nog oss.
 
Jag får inte upp något kvarter alls när jag söker på Bukefalos Supremes i Hayday. Är ni fortfarande ett väldigt hjälpsamt och aktivt kvarter? Funderade på att byta efter detta derby men vill ha ett aktivt och hjälpsamt kvarter där alla är aktiva i derbyt och chatten och de större hjälper de mindre :) Är ju inte så mycket aktivitet i tråden så lika bra att fråga :) Lvl 59 men jobbar på att växa :)
Om du verkligen vill byta så kan vi sänka gränsen till 59 och släppa in dig. Bara hojta så fixar vi det idag, söndag.
 
Förresten @Nox - sök på Supreme, inte Supremes. Vi har kvartersnamnet i singular för det är ju Bukefalos som är Supreme (inte vi som sjunger snyggt). Jag sänkte vår nivå till 59 tillfälligt så sök idag (söndag) så vi hinner ta derbyregler etc. innan nästa derby börjar. OBS! Inget krav att vara med i derbyt men däremot att man följer dem få reglerna och använder chatten. :)
 
Förresten @Nox - sök på Supreme, inte Supremes. Vi har kvartersnamnet i singular för det är ju Bukefalos som är Supreme (inte vi som sjunger snyggt). Jag sänkte vår nivå till 59 tillfälligt så sök idag (söndag) så vi hinner ta derbyregler etc. innan nästa derby börjar. OBS! Inget krav att vara med i derbyt men däremot att man följer dem få reglerna och använder chatten. :)

Jag tänkte byta efter derbyt är slut dock så först imorgon måndag. Dra gärna derbyreglerna här men jag fixar 9/9 uppdrag på min. 320p :) och är aktiv i chatten. Och jag byter gärna till ert kvarter! Hittar det dock fortfarande inte, tagg? :)
 
Jag tänkte byta efter derbyt är slut dock så först imorgon måndag. Dra gärna derbyreglerna här men jag fixar 9/9 uppdrag på min. 320p :) och är aktiv i chatten. Och jag byter gärna till ert kvarter! Hittar det dock fortfarande inte, tagg? :)
Taggen är #GR2U98G. Bukefalos Supreme.
För att kunna vara med i derbyt och få full pott under rimlig tid (oftast tisdag-torsdag), så behöver man ha fullt utbyggd by och fullt uppgraderat passagerarantal och att privattåget kan hämta på åtminstone under 2h. Annars är det halvt omöjligt att hänga med i tempot. Vi möter såpass duktiga lag att tiden är en stor faktor.
Du är hjärtligt välkommen, även om du inte är med i derbyt.
 
@Nox

Vår viktigaste regel är att man kikar in i chatten då och då. Vi spelar på ganska olika tider beroende på jobb etc. så chatten blir extra viktig.

Vi hjälper GÄRNA dem på lägre nivå att bygga ut och uppgradera land, tåg, byn etc. Vi är flera som är långt över lvl 100 så vi har kapacitet att hjälpa ganska mycket.
 
@Nox

Vår viktigaste regel är att man kikar in i chatten då och då. Vi spelar på ganska olika tider beroende på jobb etc. så chatten blir extra viktig.

Vi hjälper GÄRNA dem på lägre nivå att bygga ut och uppgradera land, tåg, byn etc. Vi är flera som är långt över lvl 100 så vi har kapacitet att hjälpa ganska mycket.

Ja byn är utbyggd men inte för tid på servicebyggnader, privattågets passagerare är maxade men inte tiden. Har inte haft resurserna (men det är ju snabbt löst med hjälp om man så önskar som du säger). Men brukar ändå vara klar med derbyt på torsdag eller fredag. Men det är er bedömning om ni vill ha mig med eller inte, men utan att köra derbyt är spelet betydligt mindre roligt tycker jag så där vill jag vara med från start :) Och jag är mycket aktiv i chatten, en av de orsaker till att jag byter kvarter, de är duktiga och effektiva men få och inte så pratsamma alls, man tappar helt det sociala. Vore kul att vara med i bukekvarteret men det är ni som beslutar :)

Edit: Nu hittade jag er! Men ni är bara 2 aktiva i derbyt?!
 
Senast ändrad:
Ja byn är utbyggd men inte för tid på servicebyggnader, privattågets passagerare är maxade men inte tiden. Har inte haft resurserna (men det är ju snabbt löst med hjälp om man så önskar som du säger). Men brukar ändå vara klar med derbyt på torsdag eller fredag. Men det är er bedömning om ni vill ha mig med eller inte, men utan att köra derbyt är spelet betydligt mindre roligt tycker jag så där vill jag vara med från start :) Och jag är mycket aktiv i chatten, en av de orsaker till att jag byter kvarter, de är duktiga och effektiva men få och inte så pratsamma alls, man tappar helt det sociala. Vore kul att vara med i bukekvarteret men det är ni som beslutar :)

Edit: Nu hittade jag er! Men ni är bara 2 aktiva i derbyt?!
Ja när det är specialderby brukar de flesta fly, jag själv inkluderad. :o Vi har haft lite lägre deltagande i derbyt nu över sommaren av förklarliga skäl men det brukar bli mer så fort hösten börjar.

Du är hjärtligt välkommen!
 
  • Gilla
Reactions: Nox
Hej! Funderar på att ansöka till erat kvarter (Bukefalos supreme), men funderar på om jag kan hålla erat höga tempo... är klar som tidigast på fredagen med 9 derbyuppdrag. Gör alltid 9 uppdrag på minst 320p.

Jag känner till kanorren. Spelat med hen i andra kvarter och hen gör INTE bra resultat. Aldrig alla 9 uppdrag och aldrig alla över ens 290p... om vi nu pratar om samma person vill säga.
 
Hej! Funderar på att ansöka till erat kvarter (Bukefalos supreme), men funderar på om jag kan hålla erat höga tempo... är klar som tidigast på fredagen med 9 derbyuppdrag. Gör alltid 9 uppdrag på minst 320p.

Jag känner till kanorren. Spelat med hen i andra kvarter och hen gör INTE bra resultat. Aldrig alla 9 uppdrag och aldrig alla över ens 290p... om vi nu pratar om samma person vill säga.
Du är härligt välkommen, men för att vara uppriktig så är det riktigt snabbt derbyn, oftast är vi klara senast torsdag, med alla 10 uppdrag.
Vilket nivå är du på?
 
Tack! Jag är på nivå 88 för tillfälet. Snart 89. Att vara uppriktig och ärlig är bra! Men oj, om ni hinner göra 10 uppdrag på tre dagar... det är mer än jag någonsin gjort tror jag. Måste fråga... ställer ni alarm mitt i natten för att gå upp o skörda/rensa tavlan?
 
Tack! Jag är på nivå 88 för tillfälet. Snart 89. Att vara uppriktig och ärlig är bra! Men oj, om ni hinner göra 10 uppdrag på tre dagar... det är mer än jag någonsin gjort tror jag. Måste fråga... ställer ni alarm mitt i natten för att gå upp o skörda/rensa tavlan?
Hej!
Kan bara svara för mig och jag går inte upp mitt i natten, däremot så planerar man uppdragen så långt det går. Man kan ta ett tillverkningsuppdrag över natten som man fyller före läggdags och tömmer på morgonen.
 
Hej!
Jo. Jag försöker tänka strategiskt och planera tiden på bästa möjliga sätt. Skönt att höra att det går utan att gå upp mitt i natten, sover dåligt som det är ändå. Men då har du nog fler produceringsplatser än mig om du kan producera allt över en natt xD

Jag får fortsätta tänka, och testa mig fram till nya strategier. Vore ju surt att gå med i gruppen och sen dra ner hela gruppen. Är verkligen inte en sån person som vill dra ner alla, vill och gör alltid mitt bästa och håller jag inte erat höga tempo avstår jag hellre till jag kan komma upp i erat höga tempo..!
 
Tack! Jag är på nivå 88 för tillfälet. Snart 89. Att vara uppriktig och ärlig är bra! Men oj, om ni hinner göra 10 uppdrag på tre dagar... det är mer än jag någonsin gjort tror jag. Måste fråga... ställer ni alarm mitt i natten för att gå upp o skörda/rensa tavlan?[
Nej, går inte upp på natten, om det inte är så att jag jobbar natt. Vi brukar oftast välja uppdrag som sköter sig själva över natten.
Denna veckas derby blev vi klar efter ett dygn, så någonstans mellan 1-3 dygn beroende på vilket slags derby det är.
 
Kan någon förklara för mig varför jag inte får vara med i supreme? Jag är level 74, snart 75.

Rancho nekade min förfrågan.
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
616
Senast: MissFideli
·
  • Artikel
Hästnyheter Han har haft en sensationell utveckling i år och radat upp segrar och toppinsatser. Efter den förkrossande triumfen på hemmaplan i V75...
Svar
0
· Visningar
294
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 276
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp