Är det någon här osm har fått era belöningar från derbyt?

Först kunde jag inte hämta ut dem eftersom det stod att derbyt inte var slut och nu har nästa börjat...

Och nu har jag också flyttat in i nya kvarteret (himla bra bondgård). Synd att man inte kunde hämta ut belöningarna från derbyt :(, och fick man inte gå med i denna veckas derby heller :rage:. Det får bli nya tag nästa vecka!! ;)

Och nu har jag också flyttat in i nya kvarteret (himla bra bondgård). Synd att man inte kunde hämta ut belöningarna från derbyt :(, och fick man inte gå med i denna veckas derby heller :rage:. Det får bli nya tag nästa vecka!! ;)

Nästa vecka kör vi på med derbyt! Den här veckan blir det till att samla spadar och hackor till nästa veckas derby. Man får ju många poäng genom att gräva i gruvan.

Vi skulle ju kunna hjälpa varandra med lite diamantjakt den här veckan, om folk är nära vissa XP - till exempel att serva trettio lastbilar på 30 minuter (ett av få uppdrag som jag själv har kvar och alltid misslyckas med), eller att bygga färdigt i staden.

(Och det är jag som är Pony Farm.)

Vi har fått en del nya medlemmar som inte kommer från gamla Bulefaloskvarteret så jag har ändrat inställningarna för att förhindra kvarteret från att bli fullt. Jag godkänner nya medlemmar så klart men var snälla och skriv en rad här i tråden när ni går över till nya kvarteret så att jag vet att ni inte bara är någons sekundära icke-buke granne som kvartershoppar.

Vi har fått en del nya medlemmar som inte kommer från gamla Bulefaloskvarteret så jag har ändrat inställningarna för att förhindra kvarteret från att bli fullt. Jag godkänner nya medlemmar så klart men var snälla och skriv en rad här i tråden när ni går över till nya kvarteret så att jag vet att ni inte bara är någons sekundära icke-buke granne som kvartershoppar.
kan du kasta ut folk från kvarteret? vi vill ju inte ha löst folk som hänger hos oss :p

Jag vill vara med! Idas farm :)

Jag är backane och funderar lite kring derbyt.
Kan alla i kvarteret vara med eller är det begränsat antal platser?
Kommer det nya uppdrag allt eftersom de tagna klaras av?
Funderade även varför det kastades uppdrag men det fick jag svar på nu, annars hade morotsodling känts lagom avancerat ;)

Jag är backane och funderar lite kring derbyt.
Kan alla i kvarteret vara med eller är det begränsat antal platser?
Kommer det nya uppdrag allt eftersom de tagna klaras av?
Funderade även varför det kastades uppdrag men det fick jag svar på nu, annars hade morotsodling känts lagom avancerat ;)
Max 5 uppdrag/person och derby. Välj klokt. Hellre större uppdrag som tar mer tid och ger mer poäng! Det går att "köpa" ett extra uppdrag för 10 diamanter.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 203
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 001
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka