Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan ju byta kvarter, men då får du vänta en vecka tror jag innan du kan vara med i derbyt igen.Hmm synd man bara kan vara medlem i ett kvarter. Är redan i ett som inte är Buke.
Bra fråga... vi vill ju inte ha obehöriga eller latmaskar medNytt derby om några timmar!
Tänkte fråga vem som är Phuocthanh (ej säker på stavningen). Det är den enda medlemmen som ej deltagit i något derby och jag är osäker om personen ens "tillhör" Buke.
Har denna människa vart med nått detta derby? Annars tycker jag vi kastar ut den innan vi får hämta belöningar för derbyt... känns surt att slita och nån kan följa med på ett bananskal utan att göra nått...Nytt derby om några timmar!
Tänkte fråga vem som är Phuocthanh (ej säker på stavningen). Det är den enda medlemmen som ej deltagit i något derby och jag är osäker om personen ens "tillhör" Buke.
Nej, det har ju denne inte, det var därför jag frågade. Alla andra medlemmar har varit med i minst ett derby. Man kanske inte spelar någon vecka och därför skippar ett derby men den här personen har aldrig dragit ett strå till stacken, och så många myror är vi ju inte.Har denna människa vart med nått detta derby? Annars tycker jag vi kastar ut den innan vi får hämta belöningar för derbyt... känns surt att slita och nån kan följa med på ett bananskal utan att göra nått...
Kicka ut tycker jag. Som sagt, inte kul att den ska få belöningar för inget jobb.Nej, det har ju denne inte, det var därför jag frågade. Alla andra medlemmar har varit med i minst ett derby. Man kanske inte spelar någon vecka och därför skippar ett derby men den här personen har aldrig dragit ett strå till stacken, och så många myror är vi ju inte.
Finns det ett buke-kvarter?![]()
Bukefalos Supreme
Intagskravenär att man är på nivå 30 och uppåt och att man är aktiv i derbyna!
Bukefalos Supreme är också väldigt aktivt i derbyt. Två silverbucklor i rad!Hej alla derby älskare. Jag har en grupp som heter Lejon kungen. Vi satsar mycket på derby. Alla som älskar derby är välkomna!
och vi har väl fått en guld pokal ocksåBukefalos Supreme är också väldigt aktivt i derbyt. Två silverbucklor i rad!![]()
Jag misslyckades med mitt uppdrag och kan inte välja något nytt nu. Går det att ordna?
Gjorde det o de funka. Sist jag testade kasta så kunde jag inte ta nytt uppdragDu måste kasta det! Tror jag?
Jag har problem när jag surfar på jobbets wifi. Då blir det som du säger. Surfar du på wifi så testa att stänga av det?Pang tjoff igår kväll slutade mitt hayday att funkahar provat hela dan idag men står bara att jag inte har någon internetanslutning. Kommer bara till "vinjetten", inte ens in i spelet så jag kommer åt inställningar eller nånting. Har provat avinstallera och installera om, inget funkar!
Är det nån mer som har problem med detta eller är det min telefon det är fel på? Har iaf totalfailat ett derbyuppdrag på över 300 p pga detta ju![]()