Jag missade för första gången igår, ett derbyuppdrag. Jag flög från Luleå till Köpehamn och hade svårt att ha på internet. Annars brukar jag vara med i varje derby, men tycker inte det är lika kul längre. Tyckte det var kul när alla kämpade mot ett gemensamt mål och var mer ett "team". Så känns det inte längre. Jag gör uppdrag som är 270 eller över, gärna mer. Varje måndag producerar jag varor som en galning, inför derbyt. Har slutat samla till lada, silo och mark, så jag lägger alltid ut allting till er andra i min vb.

/Hönsahuet

Varför tycker du inte att det känns som ett team längre @Shetlandskusk jag tycker det är det roligaste med just derbyt att det känns som alla rycker in. Å andra sidan har jag ju inte varit med så länge så det kanske va annorlunda innan?

Pony Farm här. Jag tror vi får inse att det är sommar, folk har lov/reser/är i sommarstugan, och att saker som Hay Day helt enkelt går i vågor. När derbyt var nytt var ju alla med på det - därför skapades vårt nya kvarter - men nu är det inte nytt längre så nyhetens behag är ju inte lika stort nu.

Om vi kan få alla medlemmar att rapportera här så vet jag vilka som inte längre är aktiva i spelet och kan ta bort dem från kvarteret. Tycker inte det är schysst att sparka ut folk utan förvarning. Själv var jag nyss i Portugal i sex veckor och kunde bara titta in på Hay Day var tredje dag när jag hade wifi - det betyder ju inte att jag hade helt slutat vara aktiv.

Varför tycker du inte att det känns som ett team längre @Shetlandskusk jag tycker det är det roligaste med just derbyt att det känns som alla rycker in. Å andra sidan har jag ju inte varit med så länge så det kanske va annorlunda innan?
Jag vet inte faktiskt. Kanske för att det är samma personer hela tiden som drar runt derbyt och det är mindre "chatt" upplever jag.

Om ni får plats vill jag gärna vara med. Derbyt är ju det roligaste!
@Jerseyite kanske kan göra en plats till dig om vi har tur :)

Är det någon här som vet vem wilmas bondgård är? Låg lv och jag har aldrig sett henne vara med i derbyt. (Visst jag kan ju missat henne med jag är inne i spelet flera timmar om dagen ofta och är en av dom som rensar uppdrag så jag brukar titta vad alla andra håller på med för uppdrag)

@Jerseyite kanske kan göra en plats till dig om vi har tur :)

Är det någon här som vet vem wilmas bondgård är? Låg lv och jag har aldrig sett henne vara med i derbyt. (Visst jag kan ju missat henne med jag är inne i spelet flera timmar om dagen ofta och är en av dom som rensar uppdrag så jag brukar titta vad alla andra håller på med för uppdrag)
Vet int vem hon är, men vet att hon vill ha saker billigt ;)

Jag (mkarolinae) är oxå med och försöker göra så gott jag kan! Förra veckans derby blev inget bra för mig dock då jag var bortrest och hade sjukt dålig täckning på mobilen.

Liten sammanställning på oss som är med:
Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
ALiljestrand - Liljebeach
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Jerseyite - Pony Farm (ledare i kvarteret)
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
kjerulfia - kjerulfias bondgård
Shetlandskusk - Hönsahuet (eller hönsahuset som du brukar få heta i chatten haha :p )

Sen har vi ju några som inte skrivit här än, men som brukar varaaktiva i derbyt vad jag vet: Berghs, Lea's Lilla Solkullen, sallys och lundsbo är dom jag kommer på just nu (vet inte vad dom heter här... )

Liten sammanställning på oss som är med:
Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
ALiljestrand - Liljebeach
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Jerseyite - Pony Farm (ledare i kvarteret)
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
kjerulfia - kjerulfias bondgård
Shetlandskusk - Hönsahuet (eller hönsahuset som du brukar få heta i chatten haha :p )

Sen har vi ju några som inte skrivit här än, men som brukar varaaktiva i derbyt vad jag vet: Berghs, Lea's Lilla Solkullen, sallys och lundsbo är dom jag kommer på just nu (vet inte vad dom heter här... )

Å jag.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 169
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka