men vatusan, helt övertygad att jag hade skrivit in dej.. Men nu är du med :p

Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
ALiljestrand - Liljebeach
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Jerseyite - Pony Farm (ledare i kvarteret)
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
kjerulfia - kjerulfias bondgård
Shetlandskusk - Hönsahuet (eller hönsahuset som du brukar få heta i chatten haha :p )
karolajna - mkarolinae

Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
Shetlandskusk - Hönsahuet (eller hönsahuset som du brukar få heta i chatten haha :p )
karolajna - mkarolinae
Lea - Lea's
Tramptass - Backane

o lilla jag (lundsbo)
Spelar även på min son Gustafs konto men just nu är den telefonen på lagning o jag vet inte hur jag loggar in någon annanstans...

Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
karolajna - mkarolinae
Lea - Lea's
Tramptass - Backane
lundsbo - lundsbo
lundsbo - Gustafs Gård

Då har vi "hittat" 17/30 :)

1 sallys länge sedan jag såg aktiv
2 sarasskitfina, aktiv, både i chatt och derby
3 himlabra
4 berghs, aktiv i chatt och derby
5 amazing
6 stenkulla
7 empafarm
8 smurfs, har aldrig sett på chatten
9 farmen, har aldrig sett på chatten
10 hurricane, har aldrig sett på chatten
11 backane
12 lilla solkullen, har aldrig sett på chatten
13 helens, har aldrig sett på chatten
14 wilma, har aldrig sett på chatten

ja det är ju minst sex st som vi kunde byta ut enligt mig

Amazing farm vet jag inte vem det är, och tror inte jag sett hen i chatten så mycket men jag vill minnas att hen är med i derbyt för det mesta? Kanske inte behöver så mycket grejer bara :P

men vatusan, helt övertygad att jag hade skrivit in dej.. Men nu är du med :p

Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
karolajna - mkarolinae
Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
karolajna - mkarolinae
Lea - Lea's
Tramptass - Backane
lundsbo - lundsbo
lundsbo - Gustafs Gård

Då har vi "hittat" 17/30 :)
Och jag! Min farm heter Saras skitfina farm :)

Tack för sammanställningen @landet, det var himla bra att se våra "tysta" medlemmar i listform.

Vi kan ju försöka pinga dessa medlemmar i ett par dagar och om de inte svarar på chatten eller här, kan vi ju dra slutsatsen att de inte spelar aktivt just nu. Jag vill inte sparka ut någon från kvarteret utan förvarning men det är ju omöjligt att få tag i folk genom Hay Day. Dåligt att man inte kan skicka PM -- inte ens kvartersledaren har den funktionen i chatten. :mad:

Wilma har jag sett i chatten men inte på en månad. Hon brukar vilja köpa saker billigt. Amazing har varit megaaktiv men inte nyligen - är kanske på semester?

Skall vi gemensamt komma överens om att dem som inte har sagt ett ljud varken på chatten eller här i tråden om en vecka får lämna kvarteret? 5 augusti? Är det rimligt eller vad tycker ni? Två veckor? Det är ju bara ett värdsligt spel men vi är ju en sådan härlig grupp att jag inte vill så osämja genom att kicka ut folk till höger och vänster. :o

1 sallys länge sedan jag såg aktiv
2 sarasskitfina, aktiv, både i chatt och derby
3 himlabra
4 berghs, aktiv i chatt och derby
5 amazing
6 stenkulla
7 empafarm
8 smurfs, har aldrig sett på chatten
9 farmen, har aldrig sett på chatten
10 hurricane, har aldrig sett på chatten
11 backane
12 lilla solkullen, har aldrig sett på chatten
13 helens, har aldrig sett på chatten
14 wilma, har aldrig sett på chatten

ja det är ju minst sex st som vi kunde byta ut enligt mig
Jag har sett Helens, farmen, amazing och hurricane om jag minns rätt :)

Wilma har jag dock bara sett söka billiga grejer och verkar inte lägga ut eller göra gentjänster. Men jag kan ha fel :)

Trott - Sleepy Hollow
landet - landet
Sweep - kukelikugården
Mirtai - My Farm
Saija - Fantasigården
Nizhoni - Happy Farm
Hazel - Hazel
Idas - Idas farm
karolajna - mkarolinae
Lea - Lea's
Tramptass - Backane
lundsbo - lundsbo
lundsbo - Gustafs Gård
Mesklover - Saras skitfina farm

18/30

Amazing farm och berghs brukar vara med i derbyt och i chatten. Sallys var det längesen jag såg men hon brukar vara aktiv (semester kanske?). Farmen är med nu i derbyt, men vet inte hur aktiv hen brukar vara? Hurricane längesen jag såg, och empafarm och helenas med.
Wilmas då som vi alla verkar vara överens att vi inte sett i derbyt och sporadiskt i chatten.

@Jerseyite vi kan ge dom en vecka, och hålla extra koll vilka som har tagit uppdrag i derbyt. Sen kan vi göra oss av med ett par kanske iaf.

Åh, mitt sista uppdrag nu :( köper aldrig ett extra utan gör 5. Denna gången stör det mig att jag fick ta ett på 297 eftersom jag inte orkade vänta på högre. Och att efter att jag tagit sista på 305 så kom det ut ett på 320.

Jag rensar frisk bland uppdragen men ändå hinner folk i vår grupp ta superbilliga uppdrag även bland de vana medlemmarna, det irriterar mig lite eftersom vi pratade igenom detta när vi startade kvarteret. Inser att jag är nog lite tävlingsmänniska ibland trots allt :o 5 uppdrag över 300 är alltid mitt mål, då är jag nöjd!

Det tråkigaste är dock att iom att vi bara är typ 5 aktiva så är typ ingen inne samtidigt. Jag vill kunna hjälpas åt mycket mer o inte bara sitta med mitt lager, sälja ut till vem som helst o ha ont om grejer som säkert någon annan i kvarteret har men som man inte får kontakt med.

Hay Day på messenger für alles :D

Åh, mitt sista uppdrag nu :( köper aldrig ett extra utan gör 5. Denna gången stör det mig att jag fick ta ett på 297 eftersom jag inte orkade vänta på högre. Och att efter att jag tagit sista på 305 så kom det ut ett på 320.

Jag rensar frisk bland uppdragen men ändå hinner folk i vår grupp ta superbilliga uppdrag även bland de vana medlemmarna, det irriterar mig lite eftersom vi pratade igenom detta när vi startade kvarteret. Inser att jag är nog lite tävlingsmänniska ibland trots allt :o 5 uppdrag över 300 är alltid mitt mål, då är jag nöjd!

Det tråkigaste är dock att iom att vi bara är typ 5 aktiva så är typ ingen inne samtidigt. Jag vill kunna hjälpas åt mycket mer o inte bara sitta med mitt lager, sälja ut till vem som helst o ha ont om grejer som säkert någon annan i kvarteret har men som man inte får kontakt med.

Ja sånt är störande! Det går helt okej i vårt kvarter, men visst händer det att nån råkar ta sig ett lågt. Har vart skitdåliga uppdrag här med, har väntat i en hel dag och rensat typ varje timme för att det ska komma nått på 300... Till slut kom ett fiske på 320 som jag kunde ta :p

Håller verkligen med. Förstår att alla kanske inte kan ta alla typer av uppdrag men hjälpuppdragen t ex ger mycket poäng och det kan alla klara av

Vad surt, @the_connemara - vi får hoppas det blir lediga platser i Bukefalos Supreme snart så du kan spela med oss tokar istället.

Jag kan hålla med om att det är surt när folk tar småuppdrag men det är ändå bättre att folk tar små, snabba uppdrag än när de inte tar några alls. Det är ju det problemet vi har i kvarteret nu - att folk helt enkelt inte deltar i derbyt.

Det låter ju onekligen som att du passar hos oss.... :D

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 177
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 000
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka