Rekommenderar producera om man har råvaror nog/hinner tillverka så man kan fylla maskinen. Då är det ju "bara" o spela någon gång inom tidsrymden det tar för den o bli klar. Många grejer tex tårtor o sånt tar ju ett gäng timmar på bara ngn tårta. Startar man direkt (dvs maskinen är tom o man har råvaror) så är det ett himla soft uppdrag som jag gillar mycket :) Maskinen blir ju dock låst. O det beror såklart på hur många platser man låst upp. Jag har tex enbart använt diamanter till o låsa upp platser ända fram till nu i spelet typ (dvs ngt år) så jag har många platser/alla platser, då blir det såklart betydligt enklare :)

Håller med! tex tillverka tårtor är ett fantastiskt smidigt uppdrag! Bara ladda maskinen och kolla in igen efter typ 8 timmar för att ladda om!

hur många tar faktiskt båtar? Kanske vi skulle köra så att det tex aldrig sparades mer än en båt?

Som jag skrev någon gång tidigare. Jag kan ta en båt första dagen om första båten vill ha sådant som jag redan har mycket av, men inte efter det. Då tar det för lång tid.

Tycker ofta det är folk som tagit båtar när jag kikar igenom aktiva uppdrag (brukar kolla om ngn har hjälpuppdrag innan jag tar buskar o träd osv)?

Jag tar det sällan men borde göra mer för jag har båt bla kvar som sådan belöning i huset.

Vi kan väl försöka att bara ha en båt uppe åt gången då kanske? Så borde dom som vill ta båt göra det. Iaf första 3 dagarna? Sen inga båtar?

Det kan vi köra på, spara högsta båten hela tiden (tycker dock inte vi ska slänga någon över 300 eg? Om de såklart inte alls tas) de 3 första dagarna o sedan slänga alla? Finns ju betydligt enklare o snabbare uppdrag som ger mer poäng än ett lägre båtuppdrag :)

Det kan vi köra på, spara högsta båten hela tiden (tycker dock inte vi ska slänga någon över 300 eg? Om de såklart inte alls tas) de 3 första dagarna o sedan slänga alla? Finns ju betydligt enklare o snabbare uppdrag som ger mer poäng än ett lägre båtuppdrag :)
Låter som en bra plan! :up:

Oj, det missade jag, @Trott och nu är derbyt igång så det gör ingen skillnad på motståndet. Men om Amazing har sagt att det är slutspelat så kan vi visst göra det även om det inte kommer att göra det lättare i det här derbyt.

Får be om ursäkt för att jag har varit lite frånvarande på sistone - det är midterms så jag är megabusy på jobbet och får knappt sova pga stora drivor av skrivningar och uppsatser som måste rättas snabbt.

Oj, det missade jag, @Trott och nu är derbyt igång så det gör ingen skillnad på motståndet. Men om Amazing har sagt att det är slutspelat så kan vi visst göra det även om det inte kommer att göra det lättare i det här derbyt.

Får be om ursäkt för att jag har varit lite frånvarande på sistone - det är midterms så jag är megabusy på jobbet och får knappt sova pga stora drivor av skrivningar och uppsatser som måste rättas snabbt.
Ingen fara :)

Valet blev inte lättare :p
Vad är era argument?
Samma som @Mirtai säger, plus att du kan få extra "skattkistor" där ibland, och du får användning för alla expansionsmaterial. Och, vid fisket kan du låsa upp mer utmärkelser i huset, och även fånga olika fiskar = klicka på båthuset och kolla igenom fiskeboken då får du diamanter om du hittar en fisk av viss sort och vikt! Varje fisksort kan ge totalt 6 diamanter :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 238
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 010
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
983
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka