Jag håller med dig helt @Trott . Tycker helt enkelt inte att uppdrag mindre än 300 är roligt. Jag är ju inte inne så långa stunder, men däremot flera gånger per dag. Tycker faktiskt inte att det är svårt att klara uppdragen även om man bara är inne en 10 minuter här och där. Det som är svårt är ju att hinna välja nya uppdrag innan någon annan tar dem ;)

Nej då, jag tänker inte gå ur kvarteret i så fall får ni kasta ut mig. Jag hjälper till så gott jag kan, med derby och annat. Däremot vet jag inte när jag kan vara med igen. Alternativt att jag testar en runda men har tyckt att det varit svårt att hitta bra uppdrag. Går jag in 5-6 ggr per dag och alla uppdrag är borta kan de gå en hel dag och då blir det ibland svårt att hinna.
Vad är ditt namn i hay day?
Saija o Viva?

Happy Farm här, jag är som sagt urklickad ur derbyt och jag måste erkänna att mitt spelande är lite sådär just nu. Men jag är in då och då och försöker ibland hjälpa de andra i kvarteret. Jag förstår absolut om ni kickar ut mig men finns det bara plats stannar jag gärna och hjälper till när jag har möjlighet.

De jag aldrig ser i chatten är:

Farmen
Ida
Hazel
Happy Farm

Och har inte sett My Farm på ett tag, kanske ett par veckor?

Backane har paus för tillfället men kommer tillbaka.

Så vilka är det som ni tänker på, kvarteret, när ni pratar om dem som inte är aktiva? Connemaran hade ju derbypaus tidigare i år men hjälpte andra som kämpade med derbyt, en strategi som andra bortklickade också har kört med och varit kvarteret behjälpliga. Så vilka har inte varit registrerade i derbyt, inte hjälpt till, och samtidigt inte sagt "jag tar paus"?

Jag är ju aktiv varje dag, gör 9 uppdrag varje vecka och brukar ligga topp 5 på antal poäng så aktiv är jag!! (Jag är Myfarm alltså)

I övrigt så tycker jag att det kan vara bra att sänka kraven en aning, även om jag själv försöker göra minst 300 poängsuppdrag. Tycker båtar och jordgubbsuppdrag är bra men vill ni ta bort alla jordgubbsuppdrag kommer jag inte klaga ;)

Tack My Farm! Måste ha missar dig på sistone: jag har spelat på konstiga tider så det är mitt fel.

Tack ALLA för synpunkter idag! Och tack för pepp! Tycker vi kör på i derbyt nu i veckan som kommer, och försöker att slänga mer strategiskt enligt vad som sagts här.

Är det bara Ida och Hazel som vi inte sett till idag alltså? Ber om ursäkt om jag missat något inlägg men jag sitter på jobbet och klockan är halv tolv på natten och jag har fortfarande två papers att rätta innan jag kan köra hem.

Hugger en knapp och passar på att ursäkta mig igen för att jag klantade mig med "ur-klickningen" :arghh:

Annars har jag inte så mycket att tillägga. //Gravel Pit Creek :D

Hej
Jag har aldrig vågat ta ett fiske med drag -uppdrag, hur många kast/fångster måsten man dra upp för att få ihop 107 kg?
Sen är det väl väntetid mellan varje kast/fångst på resp fångstplats?!?

@Rancho det är enklast att fixa fiskeuppdragen när det lurar stora fiskar i sjön, så som det är i bland. Annars är det svårt och tar en himla tid om man inte använder diamanter eller har tur med dem blå och gyllene dragen som verkar fånga större fiskar oftare. Jag vågar aldrig ta fiskeuppdrag. :o

Typ 1 dag. Jag gillar fiske förutom aTT det tar tid jut att fiska. Man får in drygt 30 kg på alla områden m simplaste draget. O då väntar jag tills alla områden är fiskbara oftast :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 270
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
989
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Sängproblem...
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur