Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker vi ska ta så många hästskor som går, men passa oss för att passera 13 plats.Oxå ok. men behöver restriktioner, hahaha. Typ hur gör vi? Ska vi ta alla hästskor? Strunta helt i derbyt?
Hästskor? Ngt som händer som jag inte lagt märke till?Jag tycker vi ska ta så många hästskor som går, men passa oss för att passera 13 plats.
Det låter bra! Alla hästskorna men så fort vi uppnår 29000p eller vad högsta hästskon ligger på så stoppar vi.
Det kan ju var läge att prova dem uppdrag man varit lite rädd för innan, bara för att prova på. Jag själv tänkte testa ett stort fiskeuppdrag.
Alltså du är så himla bra @Jerseyite!
Haha säg det till mina studenter. Just nu är de arga för att de måste skriva uppsatser.Tur att Hay Day inte är lika krångligt att hålla reda på som tjugofyra artonåringar.
Nu kan du frossa med båtar!Funderade också på det så kastade en låg omgång o sen har jag inte kastat mer. Samt tog en 270 båt i stället.
Ok, du tänker att vi borde köra fullt tills vi slår stopp?Kom ihåg bara att vi vill få ihop alla hästskor![]()
Vi brukar köra så att man tar uppdrag tills det räckerOk, du tänker att vi borde köra fullt tills vi slår stopp?
Jag har ingen aning om vad som behövs för att nå alla hästskor ijf med vår vanliga prestation. Tänker däremot att det är trist om tex jag, som har vissa dagar i veckan med massor av tid till spelet (och andra dagar ingen tid alls) tar en massa uppdrag och andra inte får möjlighet, allt tar bara slut...
Men som sagt jag vet inte alls hur stor insatsen är för att nå vårt mål.
Glad för feedback!
Kom tillbaka om tiderna ändras och du blir spelsugen igen!Hej hörrni!
Jag har varit urklickad ur derbyt i många veckor pga väldigt stressigt liv. Trodde jag skulle ha tid att ta upp det men det verkar inte så, så nu har jag lämnat kvarteret så att någon mer aktiv än mig kan vara med och spelaLycka till allihop!