Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag gillar skördeuppdragNär det gäller vilka uppdrag som ska rensas i slutet av veckan så kan man väl också kommunicera lite. De som fortfarande har uppdrag kvar kan ju skriva vad för uppdrag de kan ta, så kan alla som rensar utgå från det. Onödigt att ha kvar t.ex. skördeuppdrag om ingen vill ha dom.
Jag tycker helt enkelt det är lättare att hålla koll om jag tar 300+ uppdrag än får ett snitt på 300Ingen kommenterar om snitt över 300 är gräns, återigen är vi på "bara" 300 uppdrag, vore kul med enkommentar om varför snitt inte duger?!
Håller med stenkulla, vad menad med "Gud nåde .... Rensar så att folk inte hinner med" Klargör tack
När det gäller vilka uppdrag som ska rensas i slutet av veckan så kan man väl också kommunicera lite. De som fortfarande har uppdrag kvar kan ju skriva vad för uppdrag de kan ta, så kan alla som rensar utgå från det. Onödigt att ha kvar t.ex. skördeuppdrag om ingen vill ha dom.
Ingen kommenterar om snitt över 300 är gräns, återigen är vi på "bara" 300 uppdrag, vore kul med enkommentar om varför snitt inte duger?!
Alltså, vi rensar allt under 300. Men om vi bestämmer att ALLA ska ha ett snitt på minst 300 betyder det spelarens totala poäng för 9 uppdrag delas på 9 för att få ut ett snitt. Om jag tar mig som exempel, 2764 poäng / 9 (uppdrag) = snitt på 307 poäng. Vilket innebär att jag har klarat av målet med ett snitt på minst 300, trots jag tagit ett uppdrag som var värt 295 poäng. Däremot tycker JAG att jag inte orkar hålla koll på snittuppdrag, utan helt enkelt kör på att jag bara tar poäng som är över 300Eh? Alltså ok att ta uppdrag under 300? Om man bara hinner före rensning?!? Dubbla budskap enl mig
Great minds think alike.Och jag tror jag och @Jerseyite skrev typ samma precis![]()
Ja det tycker jag, Rancho!Jag uppfattar/tycker;
Om man deltar i derbyt tar man oxå ansvar för att leverera minst 2700 poäng för 9 uppdrag. Om fler, såklart min 300 p / ytterligare uppdrag. Missar man att leverera 2 derbyn i rad är man ute ur kvarteret. Låt folk ta eget ansvar men hjälp till med att rensa så att det finns uppdrag som möjliggör att de lyckas. Har man önskemål så bör dessa upprepas emellanåt, och ska tas hänsyns till. Typ Marans tisdagsbåt )) eller har du gett upp den oxå???
Har jag förstått dig ungefär rätt Pony?
Får erkänna att jag har missat att det var sjukhus för Berghs! Då ska han såklart inte behöva ha en varning för det.Ja det tycker jag, Rancho!
Det enda jag tycker är lite odemokratiskt är det kategoriska two strikes and you are out. Om man som Berghs till exempel var tvungen att tillbringa en del av veckan hastigt och oplanerat på sjukhus (BB tyckte jag det stod i chatten?) tycker jag att det känns taskigt att räkna det som ett aktivt misslyckande. Att ta noll uppdrag och inte ens vara med trots att man är inklickad på derbyt är väl ändå "värre". Eller är jag den enda som tänker så här? I vilket fall kör vi ju på vad majoriteten tycker.
Det är ett elände att man inte automatiskt tas bort från derbyt när man inte har deltagit på ett tag. De gjorde ju en rensning för en tid sedan men kriterierna var ju att man inte varit inloggad i spelet, inte att man inte deltagit i derbyt.
Fast då är ju inte problemet att man rensar för frekvent, utan att folk rensar efter eget tycke... Då blir det givetvis problem och inget samarbete i kvarteret. Om vi alla är överens om att allt under 300 poäng rensas bort så ska det ju givetvis hållas. Inte ska folk gå och rensa bort 300p-uppdrag bara för att de inte gillar dom!Till exempel: en nestor gillar tomater men avskyr jordgubbar och klickar därför bort alla jordgubbar även om någon annan gärna hade tagit jordgubbarna.
Hade också missat det och givetvis tycker inte jag heller att man blir utslängd för något sådant.Får erkänna att jag har missat att det var sjukhus för Berghs! Då ska han såklart inte behöva ha en varning för det.