1. 66613 vilket blev ett snitt på 352.44 per uppdrag
2. 60648 vilket blev ettsnitt på 320.88 per uppdrag
3.59356 vilket blev ett snitt på 314.05 per uppdrag.
4. Vi 57730 vilket blev ett snitt på 305.44 per uppdrag.

Vi hade 18st som klarade snittet på 300 per uppdrag och så Gustaf som nästan nådde enda fram.

Sen hade vi liwa på 9 uppdrag samanlagt 2437 poäng
Berghs 7 uppdrag 1810 poäng

Tog vi bort de två sämsta fick vi ett snitt på 312.76 per uppdrag.

Var det så?
Man vet förutsättningarna, gör fel i två veckor, då varnas man, gör fel en gång till - då får man byta kvarter. Vi ska alltså ha tre dåliga veckor, sen kanske en bra... Känns så där faktiskt.
Jag trodde man var varnad iom att regeln finns.

Tycker liwa kan bli utsparkad flr hon har vart med i två derbyn om inte tre. Berghs hade en ursäkt för den kassa veckan som var innan denna. kommer han inte upp i 2700 den här veckan blir han sparkad.

Vill inte vara taskig.
Berghs fick barn var det så?
Oväntat?
Det har ju varit ett ganska stort fokus på att man ska klicka ur sig ur derbyt om man troooor att det finns en risk att man inte kan leverera.

Senast ändrad:
Missförstå mig inte!
Jag vill inte att ngn lämnar kvarteret, men jag vill att man håller sig till kvarterets önskemål, dvs klicka ur sig från derbyt om man tror det finns risk att man inte får ihop det.
Om kvarteret finns (läste att det var därför ni skapade det) för att prestera i derbyt så bör man respektera alla andras vilja. Det är ju 18 personer man sabbar för, vem vill göra det?

Vill inte vara taskig.
Berghs fick barn var det så?
Oväntat?
Det har ju varit ett ganska stort fokus på att man ska klicka ur sig ur derbyt om man troooor att det finns en risk att man inte kan leverera.
exakt, tror man att man inte kan leverera = man ska klicka ur sig!

Liwa har lämnat kvarteret och Berghs har klickat ur sig ur derbyt :) om ingen annan skriver nått under morgonen i chatten så skriver jag ännu en påminnelse om vår 2700 poängs regel. Kommer in vid åtta imorgon i spelet :)

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 270
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 028
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag hittar inte det personliga valvet längre, det som hade en extra inloggning. Nån som känner igen? Har de avskaffat det och var finns...
Svar
0
· Visningar
175
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
989
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka