Hemsida av HTML

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare millansnillan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 3 816
M

millansnillan

Kan någon ge tips på en ganska lätt gratis hemsidebyggare där man bygger hemsida med hjälp av HTML? Som även tål ganska 'tung' HTML ;)

Frontpage är väl den vanligaste. Själv använder jag ibland Homesite men om du inte kan koda själv har du ingen nytta av den.

Ps. Det finns inget som heter tung HTML.

vad menar du med tung html? och vill du ha ett grafiskt webbdesignprogram (en s.k. wysiwyg-editor) eller en texteditor som förstår sig på html (men indenteringar, färger etc)?

Dreamwiever är allmänt känt som det proffsigaste och bästa hemsideprogrammet. Men givetvis är det inte gratis.

Vill du ha ett gratis hemsideprogram finns det kanske något att ladda ned från http://www.downloads.com

Fast själv skulle jag rekommendera att du lär dig att koda HTML för hand. Det är roligast. :)

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 304
Senast: Gunnar
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 354
Senast: Sel
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka