Hemsida av HTML

M

millansnillan

Kan någon ge tips på en ganska lätt gratis hemsidebyggare där man bygger hemsida med hjälp av HTML? Som även tål ganska 'tung' HTML ;)
 
Frontpage är väl den vanligaste. Själv använder jag ibland Homesite men om du inte kan koda själv har du ingen nytta av den.

Ps. Det finns inget som heter tung HTML.
 
vad menar du med tung html? och vill du ha ett grafiskt webbdesignprogram (en s.k. wysiwyg-editor) eller en texteditor som förstår sig på html (men indenteringar, färger etc)?
 
Dreamwiever är allmänt känt som det proffsigaste och bästa hemsideprogrammet. Men givetvis är det inte gratis.

Vill du ha ett gratis hemsideprogram finns det kanske något att ladda ned från http://www.downloads.com

Fast själv skulle jag rekommendera att du lär dig att koda HTML för hand. Det är roligast. :)
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Snart är det vår, och med våren kommer gräsklippningen igång. Vi hade en robot förra året, men den orkade inte med hela gräsmattan. Vi...
Svar
18
· Visningar
675
Senast: Pegasus63
·
Kropp & Själ Jag har haft en arbetsterapeut på plats för att hjälpa mig med min hjärntrötthet och hur jag ska hantera mitt arbete på den nivå jag...
Svar
18
· Visningar
840
Senast: BernT
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
267
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 342
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp