Hiita nr till ägare

S

skjootan

Jag ska ta hand om en häst å rida in honom i sommar,hästen är ett kallblod,jag vet hästens namn ägare å uppfödare men vet inte hur jag ska hitta tele nr till denna! Jag vill ta reda på mer om hästen,så jag inte åker å hämtar en häst som inte är tjejens igentligen.

tacksam för svar.

har provat eniro.se men inte hittat nått :/

mvh anna
 
Är det en travare kan du kanske hitta mera information hos travsport.se - där kan du ju söka på både hästnamn och annat?!

Kom i håg att fixa kontrakt och vet-besiktning också, för säkerhets skull ...
 
Är hästen renrasig och registrerad så borde du kunna vända dig till den registrerande föreningen. Vilken förening det är beror på vad det är för ras på hästen. Du borde kunna hitta länkar till rasföreningarna på www.ridsport.se
 
jag har kollat på atg,där har jag fått namnet,men inte fått tag i tele nr ;p
 
Men stället där hästen står, om det inte är hos ägaren borde dom väl ha telefonnummer till ägaren - annars är det väl konstigt?!!
 
Ringde till stc å dom får inte lämna ut nr till ägaren :( fick adressen dock,men de gav mig inget nr när jag provade eniro igen.

Nåja mycket skumt,väntar på svar ifrån tjejen som har hästen nu.
 

Liknande trådar

Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 240
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Hejsan! Jag och min kille är otroligt sugna på en hund. Han vill ha nu-nu-nu medan det är jag som bromsar eftersom jag såklart vill att...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 735
Senast: hollypolly
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp