E

Elliot_lover

Min shetlandsponny är hingst(har låtit vererinären kolla upp de :o) men ponnyn är inte ett dugg intresserad av ston, inte ens av högbrunstiga små ston på våren. varför??
 
Innan han själv upptäcker att han faktiskt Är hingst (det lär han snart upptäcka), så kanske du skulle ta och ringa veterinären och boka tid för kastrering.. före våren :)
 
han är 9 år.. :p och jag vill ha kvar honom som hingst.. men det är ganska kompicerat att förklara för stoägarna varför han inte är intresserad. dom fnyser och tror jag lurat dom..
han har gått med andra jämnåriga hingstar på både våren och somaren men han hingstar sig inte eller så
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vi har en valack som igentligen är 8 år, men mer som 6 i huvudet. Kenta som han heter, är otroligt snäll att hålla på med, han är...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: skiesabove
·
Avel Jag har hamnat i ett dilemma. Stoet efter Freestyle-De Noir är som sagt på seminstation, medan min helt underbara dressyr-valack, har...
2
Svar
20
· Visningar
1 716
Senast: cirkus
·
Foder & Strö Är intresserad av hur ni gör med era ponnysar som inte går på 24 t-bete. Jag har mina på gräs ca 1 t om dagen, utöver detta får de hö; 3...
2
Svar
31
· Visningar
2 675
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 216

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp