Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@WS6 @LadyCovergirl @gul_zebra
Haha, vi håller tummarna för att jag bara hade ett skumt smaksinne den dagen då!![]()
Nej fy, den var ju helt kvalmig och otäck. Choklad däremot var det inget fel på!Jag har idag provat ProPud milkshake med Mango-vaniljsmak. Så god!Stor HISS!
De andra smakerna står hemma i kylen och ska provas vid tillfälle. Även Lindahls kvarg i liten bytta med smak av vit choklad samt Arlas Duodryck ska utvärderas
![]()
Nej fy, den var ju helt kvalmig och otäck. Choklad däremot var det inget fel på!
Chokladen är verkligen supergod!Jag har idag provat ProPud milkshake med Mango-vaniljsmak. Så god!Stor HISS!
De andra smakerna står hemma i kylen och ska provas vid tillfälle. Även Lindahls kvarg i liten bytta med smak av vit choklad samt Arlas Duodryck ska utvärderas
![]()
![]()
Jag har smakat Aioli chipsen och fet HISS på dom. Inget att äta om man ska vistas bland folk sen dock för den vitlöksandedräkten är inte att leka med. De smakar helt enkelt jä*ligt mycket vitlök. Jag tyckte de var svingoda, men man stinker efteråt. Kunde inte vräka i mig hela påsen på en gång för det blev lite starkt, men det är ju knappast en nackdel.
@WS6 m.fl - nu har jag smakat alla de nya ProPudsen (men ingen av de första smakerna). Även om nöten inte smakade nöt så tyckte jag, som knappt gillar blåbär, att just blåbärsmuffinssmaken var god! Citronen var förvisso rätt okej, men så rinnig! Undrade om jag hade fått en milkshake i burken istället..
De andra var ju liiiite krämigare i alla fall. Vad tyckte ni andra om smakerna?
![]()
Jag har smakat Aioli chipsen och fet HISS på dom. Inget att äta om man ska vistas bland folk sen dock för den vitlöksandedräkten är inte att leka med. De smakar helt enkelt jä*ligt mycket vitlök. Jag tyckte de var svingoda, men man stinker efteråt. Kunde inte vräka i mig hela påsen på en gång för det blev lite starkt, men det är ju knappast en nackdel.
Har också testat dom och håller med fullkomligt!![]()
JA! Aiolin är såååå god!![]()
Helt klart bästa chipsen sen Roasted garlic samt Franska örter... Som de slutat med![]()
Min citron var inte rinnig, men har hänt att jag fått rinniga choklad tidigare, vet inte varför det blir så..