Jag önskar man kunde köpa den kolasåsen på tubDen är väldigt fin den också![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar man kunde köpa den kolasåsen på tubDen är väldigt fin den också![]()
Alltså jag förstår inteAlltså det här med salt karamell...
![]()
Enda problemet är att maken också tycker att den är makalöst god och han äter glass ungefär tre gånger så snabbt som mig, vilket skapar stora rättviseproblem när vi sitter i soffan och ska dela. Så idag köpte jag två.![]()
Jag önskar man kunde köpa den kolasåsen på tub
Alltså jag förstår inte
Menar du att ni delade på en bytta? Det Går Ju Inte. Aldrig någonsin i något universum. Varsin bytta med Häägendazs glass är ju liksom Det Ända Sättet.
Nu blev jag så upprörd att jag måste gå och äta en Häägendazs glassbytta. En till bara mig. Inget delatrams
![]()
![]()
Spelar Ingen Roll. Kvinna!!! Lär dig nu: En bytta PER person!!! Inget romantiskt dela tjafsJag är ingen mängdätare när det gäller glass. Är så jävla frusen av mig att en burk lätt räcker fyra dagar.![]()
Jag är ingen mängdätare när det gäller glass. Är så jävla frusen av mig att en burk lätt räcker fyra dagar.![]()
Du får börja ha glassvante så att du åtminstone inte blir kall om handen![]()
Spelar Ingen Roll. Kvinna!!! Lär dig nu: En bytta PER person!!! Inget romantiskt dela tjafs
![]()
Skulle aldrig hålla i burken, den får stå på bordet eller på en kudde i knät.![]()
Tack och lov för detMen jag har ju köpt två nu.![]()
Men hur får du då upp glassen? Flyger liksom inte byttan iväg? Eller du kanske håller i den bara när du skopar upp glassen?
Så många frågor om så viktiga saker![]()
Jag har slaktat en sån här svansreflex. Klippte bort reflexen bara. Den har jag runt varma muggar så jag inte bränner händerna. Kanske funkar till kalla byttor ocksåHåller bara lite högst upp, med ärmarna på min myströja neddragna så långt det går så jag inte blir alldeles nedkyld. Kan också funka att klämma fast byttan i en kudde.
Jobbar i butik med frukt o grönt![]()
Igår köpte jag en chokladkaka efter provsmakning på City Gross och vad den var god!
![]()
Inte en smula finns kvar, fullkomligt livsfarlig. HISS, HISS, HISS!
![]()
![]()
![]()
Oh myFinns den på andra ställen än City Gross?
Oh myFinns den på andra ställen än City Gross?
Jag tror att jag har sett den där på Ica Maxi. Jag vet i alla fall ATT jag sett den, och att det inte var på CG för där är jag aldrig.![]()
Jag har sett den på ICA Supermarket.
jag har hittat dem på Coop. I alla fall tre av smakerna...Oh myFinns den på andra ställen än City Gross?
Vi har alla tre smakerna å både miniICA och miniCOOP här i hålanOh myFinns den på andra ställen än City Gross?