Hiss & Diss 2

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Trott
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 225 678
Status
Stängd för vidare inlägg.
Barbells proteinpudding, päron och vanilj - HISS! Supergod fräsch smak främst av päron och en god konsistens :d

Barbells proteinpudding double chocolate - DISS! Smakar underbart i en millisekund innan man slås av en skum smak med mjölig och sträv konsistens.
302623-28d5f15839034fcc908d2e98782abdd5.png

Har en kokos i kylen också, får se om jag testar den ikväll eller imorrn. Hoppas hoppas hoppas att den är god!
DISS på kokossmaken. Gillar det mesta med kokos men denna var vidrig. Sliskigt söt med en tydlig bismak av sötningsmedel.

Stor DISS för snabbmatskedjan Chop-Chop. De ska öppna i Borlänge och jag kollade deras hemsida. Det stod inget om var köttet kommer ifrån så jag mailade och frågade. Svaret var kött från Uruguay och kyckling från Thailand :meh:

Mao kommer jag att bojkotta dem.

Och här tänkte jag äta på chop-chop just ikväll. Vilken tajming med din diss, nu blir det något annat istället :up:

:crazy: O_o :yuck:
Jag ger dem en diss enbart på det du skrev! WTF liksom..

Ja, och jag tycker det var sneaky att inte ha information på hemsidan (fast med tanke på svaret förstår jag :grin:).

Värt att notera är också att många av de färdiga kycklingspett man kan köpa på ICA i den manuella charken också är från Thailand... dvs köper jag sådana frågar jag var de kommer ifrån. Jag har nästan aldrig köpt sådana spett :meh:

Ja, och jag tycker det var sneaky att inte ha information på hemsidan (fast med tanke på svaret förstår jag :grin:).

Värt att notera är också att många av de färdiga kycklingspett man kan köpa på ICA i den manuella charken också är från Thailand... dvs köper jag sådana frågar jag var de kommer ifrån. Jag har nästan aldrig köpt sådana spett :meh:

Jag förstår inte hur man kan få sälja det.. än mindre att folk faktiskt köper det.. O_o
Nej tack, enbart svensk för min del! :)

Stor DISS för snabbmatskedjan Chop-Chop. De ska öppna i Borlänge och jag kollade deras hemsida. Det stod inget om var köttet kommer ifrån så jag mailade och frågade. Svaret var kött från Uruguay och kyckling från Thailand :meh:

Mao kommer jag att bojkotta dem.
Vad synd. För annars är ju deras affärside ett bra alternativ till alla jävla hamburgarkedjor.

Hiss!
Felix Ekologiska Hummus

Supergod! Gott att dippa grönsaker eller att ha på mackan eller till en sallad. Löp och köp!
Perfekt när det ska börja tränas efter nyår - den är vegansk också för den delen.

Jag vill tokdissa depends nagellack 7 Days, trots att jag dessutom köpte det överlacket som hör till så håller det 1-2 dagar.

Vill ge en liten hiss till detta. Gott och lättlagat. Det enda man behöver ha/köpa är kycklingfilé, en skvätt matlagningsgrädde och så vatten, annars är allt med i paketet. Att det inte blir en stor hiss är för att jag tycker det var snåla portioner. Ska vara 2 portioner, men jag skulle nog säga att 2 paket = 3 portioner :meh: Jag brukar inte äta mycket, men tyckte det var lite i snålaste laget om det skulle räcka till matlåda (bor ensam). Men som sagt, gott iaf! Kommer säkert köpa fler gånger :) Finns även som Thai green curry, italian risotto och mexican enchiladas.
indian-tikka-masala-2-port-knorr.jpg

Köpte mig en Kit Kat Cookie dough i hopp om att den skulle vara god, det var den inte. :down: Smakade inte cookie dough ö.h.t. och inte ens Kit Kat för den delen, utan vara bara äckligt söt. Nej usch, det blir en DISS.

kitkatchunky.jpg

Köpte mig en Kit Kat Cookie dough i hopp om att den skulle vara god, det var den inte. :down: Smakade inte cookie dough ö.h.t. och inte ens Kit Kat för den delen, utan vara bara äckligt söt. Nej usch, det blir en DISS.

kitkatchunky.jpg

Instämmer till fullo, en riktig DISS på den, jag vart så besviken :down::(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 276
Senast: Halcyon
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 020
Senast: jemeni
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka