Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade ingen aning om att det fanns! Ser den ut som vanlig burk?
1643572925561.png
 
De har en med limesmak som har grönetikett, också socker- och koffeinfri.
Kan det vara gott? Vet att jag gillar pepsi max hallon (inte cola zero hallon, smaken är för kemisk på colan där), men lime känns lite som att det skulle skära sig.
 
Kan det vara gott? Vet att jag gillar pepsi max hallon (inte cola zero hallon, smaken är för kemisk på colan där), men lime känns lite som att det skulle skära sig.
Jag tycker cola och citron kan vara god men jag testade lime och den var sådär.
 
Jag tycker cola och citron kan vara god men jag testade lime och den var sådär.
Då slösar jag inte det lilla jag "får" dricka på den med andra ord :D Bättre att göra det på något beprövat som jag vet jag gillar då. (Har inte testat läsk efter operationen, utan bara juice, kolsyrat vatten med smak (Ramlösa- för mycket kolsyra, Loka- utmärkt gott) och kranvatten så dröjer visserligen ännu.)
 
Visa bifogad fil 83294

Rejäl HISS !! Köper alltid sötpommes frites om det finns på snabbmatställen, så tänkte dessa borde passa mig som tycker sådär om vanliga chips. Säger bara, påsen kommer ta slut snabbt :d
Köpte ett par sånna här påsar senast jag var och handlade och de hade ett erbjudande. Kommer inte köpta fler gånger och vad jag ska göra med den andra påsen vet jag inte, får väl ta med den till jobbet och bjuda kollegorna. Hade de varit saltare hade de fått ett ok, en god dipp hade kanske hjälpt. Nu får de betyget nåja. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
42 063
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 927
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp