Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
HISS! Gott till helgkaffet, provade även hazelnutsirapen som också var god. Bra för mig som bor ute på vischan och aldrig får möjligheten att köpa kaffe på typ espresso house :D Nu är jag mitt egna Espresso house :angel1:

623E642C-A17A-4C36-8E34-514CAB365467.jpeg
 
Måste också hissa denna, dock kanske inte med lika många utropstecken som du :p

Vem var det som tyckte de hade en bismak av papper? Jag tyckte initialt det med, men den försvann när jag fortsatte äta. Alltså goda, men ingen sensation.

Det var jag och det ändrade sig inte (jag gav påsen till särbon men han är inte alltid så kräsen ;)).
 
Dessa! Funnits i ett par år alla fall men sen på bollen. Mycket nöjd, mjuka och tog bort mascara väldigt lätt, äntligen rena fransar. HISS!
 

Bifogade filer

  • 3600542380607-1.jpg
    3600542380607-1.jpg
    153,1 KB · Visningar: 58
Stor HISS!
Är som Estrella gjort sötpommes chips. No shit? Men typ mer snabbmatsvariant på chips jämfört ICA Ekologiska som är närmare lantchips variant. Nåja båda köpes fler gånger :d

Finns i Sourcream and onion med, dock hoppar jag den ogillar Sourcream and onion på flesta saker.
Och jag ger dom betyget ätbara, men inte mer än så. Hade dom haft mer sälta hade dom varit bättre tror jag, nu smakade dom mest sötpotatis.
 
HISS! Gott till helgkaffet, provade även hazelnutsirapen som också var god. Bra för mig som bor ute på vischan och aldrig får möjligheten att köpa kaffe på typ espresso house :D Nu är jag mitt egna Espresso house :angel1:

Visa bifogad fil 85333
Ja, den är god den där, men jag blandar ganska svagt. En skvätt i en hel kaffepanna räcker för vaniljsmaken, tar man mer blir det för sött för mig som inte klarar socker i kaffet. Hade det funnits vaniljarom på något annat än sockerbas hade jag nog valt det hellre.
 
Ja, den är god den där, men jag blandar ganska svagt. En skvätt i en hel kaffepanna räcker för vaniljsmaken, tar man mer blir det för sött för mig som inte klarar socker i kaffet. Hade det funnits vaniljarom på något annat än sockerbas hade jag nog valt det hellre.
Håller med, jag gillar smakerna men de är så sjukt söta tyvärr så kaffet blir förstört.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
603
· Visningar
43 557
Senast: FrDrake
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 644
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp