Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
20220218_224104.jpg HISS :d
 
Nyaste Ben & Jerry, cookie Vermont-ster
Diss! Såå besviken, smakar mer kartong än glass och inte alls värd 89kr på pizza hut (nu är de iofs alltid dyrare på glass, men jag tänkte lyxa till det pga helg och lat). Jag rekommenderar den tyvärr inte.

(Kan inte lägga in bild för det går inte ens att klicka på dom symbolerna nu när jag skriver inlägget. Dock förtjänar glassen ändå ingen bild mer än i varnande syfte...)
 
7310070005052_1627418476837_master_axfood_400

Jag tycker inte jag brukar vara kräsen när det kommer till lightdrycker, men detta var bland det äckligaste jag någonsin druckit :yuck: Massivt påträngande smak av sötningsmedel och kvalmig smak av något som svagt påminner om äckligt iste med persikosmak. Jag är i chock, måste nog hälla ut skiten.

7310070005052_1627418476837_master_axfood_400

Jag tycker inte jag brukar vara kräsen när det kommer till lightdrycker, men detta var bland det äckligaste jag någonsin druckit :yuck: Massivt påträngande smak av sötningsmedel och kvalmig smak av något som svagt påminner om äckligt iste med persikosmak. Jag är i chock, måste nog hälla ut skiten. DISS
Supergott med rom om jag inte redan svarat detta. Som enskild dryck - huga. Men som rom och cola så gott!
 
Meh. Smakar ju enligt mig inget mer än mesiga ostbågar? Var är texas och ranchen, var är mervärdet`:-)
Jag åt dessa samtidigt som vi hade en skål ”naturella” också och jag tyckte definitivt att det smakade tydligt annorlunda och ”ranchigt”. Kanske du fick en dålig påse? :p
Har dock tyvärr inte hittat de igen, så undrar om det var en utgående smak?
 
1646641533156.png

Hittade den här i affären idag, blev jättelycklig, älskar vattenmelon. Tyvärr smakade det nästan ingen vattenmelon alls. Kommer lite smak när jag precis fått den i munnen, sedan kommer kolsyran och tar bort all smak. Den smakar inte illa eller nåt, bara för lite. Diss.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
619
· Visningar
45 472
Senast: _Elly_
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 325
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp