Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hiss 🥰🥰🤤
20220606_154556.jpg
 
Marabou med pistage, men missade att det var med karamell och havssalt också. Är inget fan av salt i choklad och karamell tyckte jag krockade med pistagen, så tyvärr Diss...för jag älskar pistage och hade höga förväntningar 😑

Off topic, men hur kan min mobil ändra ordet missade till.. med Saade? Verkligen inte så att jag hänger med han särskilt ofta 😅
 
Hiss!!
24658642_400.png

:d
Jag är definitivt inte förtjust i alkoholsmak, och är van vid söta läskedrycker. Denna smakar sött så är man van vid vanlig starkare rom och cola så stämmer nog inte denna så bra. Men är man istället som jag, så gillar man nog denna! :up:
Typ som cider men med cola smak - tycker jag, syrran tyckte inte att den smakade så mycket cola men jag tycker om Cuba cola och tyckte att speciellt eftersmaken var som cola.
Inte så kemikalisk smak som Coca cola etc alltså, utan mera klassiker.

(Ja, det är rätt storlek på bilden :D)
 
Hiss!!
24658642_400.png

:d
Jag är definitivt inte förtjust i alkoholsmak, och är van vid söta läskedrycker. Denna smakar sött så är man van vid vanlig starkare rom och cola så stämmer nog inte denna så bra. Men är man istället som jag, så gillar man nog denna! :up:
Typ som cider men med cola smak - tycker jag, syrran tyckte inte att den smakade så mycket cola men jag tycker om Cuba cola och tyckte att speciellt eftersmaken var som cola.
Inte så kemikalisk smak som Coca cola etc alltså, utan mera klassiker.

(Ja, det är rätt storlek på bilden :D)
Njä.... Jag lutar mer åt DISS för min del. För svag romsmak och någon lite märklig sur bismak. Antar att det kanske skulle vara citron. Drickbar, men inget jag kommer att köpa igen....
 
Njä.... Jag lutar mer åt DISS för min del. För svag romsmak och någon lite märklig sur bismak. Antar att det kanske skulle vara citron. Drickbar, men inget jag kommer att köpa igen....
Misstänkte att det skulle vara för svag romsmak för en del :D
Bismaken tycker jag påminner snarare de kryddor som man har i cola, kanel/muskot/kola etc. Men det ingår ju lite citronaromer i vanlig cola också iofs.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
593
· Visningar
42 542
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 309
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp