Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
0.jpg

Vill hissa John Frieda's Frizz ease dream curls shampo, balsam och curl definig cream. Har insett att satan i gatan vilka lockar jag har egentligen!!
 
På tal om att smaka surt....

estrella-parmesan-havssalt-chips-275g-175g-83061-500x800.png

Jag älskar parmesanchips. Det är de enda chipsen jag vanligtvis ens tycker om. Det var SORG och nästan TÅRAR när OLW tåg bort sin parmesansort, går fan inte att få tag på vettiga chips numera. Och så i december dök dessa upp, hurra!

Men diss, de smakar liksom surt, sur ost, inte alls parmesanaktiga. Helt misslyckade. En påse, inga mer. Tack och hej, leverpastej!

Vem det nu är som gör Brynt smör och Chili däremot... SUPER DUPERHISS, så de är mina nya favoriter. Jag gillar inte ens chili?!?!?! Eller ens chips?!?!?! Men hiss på dem!
 
På tal om att smaka surt....

Visa bifogad fil 113669
Jag älskar parmesanchips. Det är de enda chipsen jag vanligtvis ens tycker om. Det var SORG och nästan TÅRAR när OLW tåg bort sin parmesansort, går fan inte att få tag på vettiga chips numera. Och så i december dök dessa upp, hurra!

Men diss, de smakar liksom surt, sur ost, inte alls parmesanaktiga. Helt misslyckade. En påse, inga mer. Tack och hej, leverpastej!

Vem det nu är som gör Brynt smör och Chili däremot... SUPER DUPERHISS, så de är mina nya favoriter. Jag gillar inte ens chili?!?!?! Eller ens chips?!?!?! Men hiss på dem!
Jag som köpte hem en påse såna (parmesan chipsen) igår, låter ju riktigt lovande :p :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
27 28 29
Svar
564
· Visningar
40 242
Senast: geting
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 529
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp