Bukefalos 28 år!

Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
108070_823039_01_Kavli_Brynt_Smor_Ost_hemsida_png_hhh784ybw5
Någon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.
Den ser spännande ut!
 
På tal om ost att ha till pepparkakor säger jag HISS till den här, alldeles vansinnigt gott! Jag har lite svårt för "ren" mögelost annars, men uppblandat med syrlig färskost såhär går det bra. Dessutom håller den väldigt länge eftersom man inte behöver ta så mycket.

1701013272695.png
 
DISSar även Herrljungas alkoholfria glögg. Jag blev lite misstänksam när jag hällde upp något som liknade saft och tänkte att "så illa kan det väl ändå inte vara". Men jo, precis så illa är det. Tänk smaken av för stark blandsaft med en hint av glöggkryddor.
 
108070_823039_01_Kavli_Brynt_Smor_Ost_hemsida_png_hhh784ybw5
Någon som testat? Med smak av brynt smör och juledamer. Som alternativ till de som inte gillar mögelost på pepparkakorna.

Jag har inte testat. Men tänker att den kan ju inte vara värre än varianterna de hade förra året, som iofs var ädelost (med saffran, och äpple/kanel)...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
48 030
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 689
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp