Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
celsius_arctic_vibe_355ml.jpg

DISS!! :wtf:
Då ska ni få mitt expertissvar :D

En HISS faktiskt. Tyckte den smakade läskeblask. Kan definitivt köpas igen
 
Googla bara på namnet så kommer det upp ☺️
Skärmuppläsare kan vara dåliga på att identifiera text från en bild (särskilt där texten blir svängd som här pga den runda burken). Jag gissade att det var anledningen till frågan. Text är nästan alltid mer funktionsvariationsvänligt än bild av text. Men nu kom ju namnet i text bara något inlägg efter. Hoppas du såg det @Enya !

Förlåt alla för oefterfrågad och OT funkisföreläsning. :bag: Saffranspannkaka låter verkligen som en hiss!
 
Saffran? Då måste du berätta var du hittat det... Hälsningar saffransberoende!

Body science protein waffle pancake mix saffron bun verkar vara svårhittadO_o Visst brukar märket kunna finnas i vanliga mataffärer?

Kommer upp väldans lite när man googlar faktiskt.. lyckats få fram att den smaken är slut hos mm sport och att deras egna hemsida är sjukt dålig då sidorna aldrig laddar.. :/

Skärmuppläsare kan vara dåliga på att identifiera text från en bild (särskilt där texten blir svängd som här pga den runda burken). Jag gissade att det var anledningen till frågan. Text är nästan alltid mer funktionsvariationsvänligt än bild av text. Men nu kom ju namnet i text bara något inlägg efter. Hoppas du såg det @Enya !

Förlåt alla för oefterfrågad och OT funkisföreläsning. :bag: Saffranspannkaka låter verkligen som en hiss!

Gud, sorry alla! Här är länk till de övriga, just saffran verkar vara slut som ni skrev. Men kan även hissa den med vaniljsmak 😁

https://www.mmsports.se/kosttillsko...y-science-protein-waffle-and-pancake-mix.html
 
Skärmuppläsare kan vara dåliga på att identifiera text från en bild (särskilt där texten blir svängd som här pga den runda burken). Jag gissade att det var anledningen till frågan. Text är nästan alltid mer funktionsvariationsvänligt än bild av text. Men nu kom ju namnet i text bara något inlägg efter. Hoppas du såg det @Enya !

Förlåt alla för oefterfrågad och OT funkisföreläsning. :bag: Saffranspannkaka låter verkligen som en hiss!
Tack! :heart
 
Vore ju trist om det knappt är december och deras vintersmak sålt slut :eek:

Att jag la in hela namnet och brukar försöka det själv i mina inlägg är utöver just svårt att se på bilder för att bilder lätt tas bort eller att man vet att någon antagligen testat en sak men kan inte hitta det:D Besvärligt när man själv tittar tillbaka och inte vet vad man gillar heller:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
607
· Visningar
44 314
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 151
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp