Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
celsius_arctic_vibe_355ml.jpg

DISS!! :wtf:
Min dotter köpte den i går och jag berättade för henne att det fanns några stycken som dissat den. I dag smakade hon den och väljer att hissa den! Och hälsar att den smakar som de blåa läpparna i godis. Vad exakt för läppar hon menar har jag inte koll på riktigt, men någon kanske vet :D
 
Min dotter köpte den i går och jag berättade för henne att det fanns några stycken som dissat den. I dag smakade hon den och väljer att hissa den! Och hälsar att den smakar som de blåa läpparna i godis. Vad exakt för läppar hon menar har jag inte koll på riktigt, men någon kanske vet :D
Verkar vara lite olika bud på den. Får nog ta och prova den i alla fall nån dag, suck 🙄 😁
 
Gillar också trocamusten.

Provade julmust med apelsinsmak idag (Apotekarnes) och den är en av få drycker jag inte ens druckit upp, trots att flaskan var rätt liten. Vet inte ens vad den smakade, tror eftersmaken var värst. Inte ens värd att hitta en bild till känner jag ☹️

Jag tänkte att den borde varit god då jag gillar både cola och Pepsi med citron/lime i, och apelsin är ju också citrus. Men nej, det här blev bara fel. Får hålla mig till vanlig julmust och ovan nämnda trocamust när jag vill spexa till det lite 😊
 
Gillar också trocamusten.

Provade julmust med apelsinsmak idag (Apotekarnes) och den är en av få drycker jag inte ens druckit upp, trots att flaskan var rätt liten. Vet inte ens vad den smakade, tror eftersmaken var värst. Inte ens värd att hitta en bild till känner jag ☹️

Jag tänkte att den borde varit god då jag gillar både cola och Pepsi med citron/lime i, och apelsin är ju också citrus. Men nej, det här blev bara fel. Får hålla mig till vanlig julmust och ovan nämnda trocamust när jag vill spexa till det lite 😊

Håller med! Apelsinjulmusten är helt vidrig, eftersmaken obeskrivligt obehaglig. :yuck:
 
Gillar också trocamusten.

Provade julmust med apelsinsmak idag (Apotekarnes) och den är en av få drycker jag inte ens druckit upp, trots att flaskan var rätt liten. Vet inte ens vad den smakade, tror eftersmaken var värst. Inte ens värd att hitta en bild till känner jag ☹️

Jag tänkte att den borde varit god då jag gillar både cola och Pepsi med citron/lime i, och apelsin är ju också citrus. Men nej, det här blev bara fel. Får hålla mig till vanlig julmust och ovan nämnda trocamust när jag vill spexa till det lite 😊
Jag tror det är musten som passar dåligt ihop med citrussmaker. Kan tänka mig att det skulle fungera med pepsi eller cola bättre, men jag tänker inte ens testa med julmusten. Tror det smakar mögel, utan att ens ha smakat den. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
29 30 31
Svar
605
· Visningar
44 010
Senast: Exile
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 118
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp