Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har dock en gedigen lista på saker att testa när jag kommer dit i sommar, Ramlösan med persika stod högt upp på listan men rök nu när jag läste att det var sötningsmedel iJag är mest glad att jag inte bor i Sverige jag! (och att @Sel är hyfsat återhållsam med att hissa saker som går att köpa här)
Fast vi har väl visst Twix hasselnöt?Jag är mest glad att jag inte bor i Sverige jag! (och att @Sel är hyfsat återhållsam med att hissa saker som går att köpa här)
Mja, mjo, men det låter ju inte ens gott så det känner jag att jag kan avstå utan vidare! Värre är det med alla de där lockande svenska produkterna som hissas... Blåbärsgifflar, sura Zoo, Ferrari persika och Marabou Biscoff står på listan i skrivande stundFast vi har väl visst Twix hasselnöt?Jag gillar dock inte den smaken så jag har inte provat.
Oooh, ja de där Ferrari Persika låter så sjukt goda!Mja, mjo, men det låter ju inte ens gott så det känner jag att jag kan avstå utan vidare! Värre är det med alla de där lockande svenska produkterna som hissas... Blåbärsgifflar, sura Zoo, Ferrari persika och Marabou Biscoff står på listan i skrivande stund![]()
Nu hör jag dig väldigt dåligt här...MEN mor och far har hittat Trocaderobilar så jag ser fram emot dem vid framtida Sverigeresa!![]()
Jaaa Squashies är bästa godiset här tycker jag! Återkommer dock alltid till de klassiska, hittills har ingen av specialsmakerna imponerat särskilt mycket på mig.Jag har lovat att ta med Squashies till pappa, han är tokförtjust, så jag provsmakar alla nya och avgör om jag tror de kommer att gillas eller inte.![]()
Nu hör jag dig väldigt dåligt här...
Så sjukt goda! Sainsburys här hade för typ ett ögonblick winegums med lakritsJaaa Squashies är bästa godiset här tycker jag! Återkommer dock alltid till de klassiska, hittills har ingen av specialsmakerna imponerat särskilt mycket på mig.
Vaaaaa, har den??? Katastrof!Den har jag saknat länge. Och nu när magnum mandel har mörk choklad så finns det ingen ätbar magnum kvar. En fet DISS på den
Han tog en tugga och slängde resten.Jag gav den till killen som löste av mig och han blev så glad.![]()
Har nog fel. Tyckte det såg ut som mörk choklad på glasskyltarna och på pappret så har inte köpt någon på länge. Men nu när jag googlade så verkar det inte såVaaaaa, har den??? Katastrof!![]()
Puh!Har nog fel. Tyckte det såg ut som mörk choklad på glasskyltarna och på pappret så har inte köpt någon på länge. Men nu när jag googlade så verkar det inte så
Kan säga att jag är åxå lättad. Men för säkerhets skull ska jag åka och köpa en sen.
Då får du rapportera efteråt!Kan säga att jag är åxå lättad. Men för säkerhets skull ska jag åka och köpa en sen.
Det ska jag absolut göraDå får du rapportera efteråt!![]()
Han tog en tugga och slängde resten.![]()