Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar detta! Havre är min favorit.Visa bifogad fil 188482
Godaste tunnbrödet bakas i Ullånger tydligen. Stor Hiss på Mjälloms! Havre, korv och gammeldags är alla delikata. Extra fint att bageriet grundades 1923 av en ensamstående ung kvinna, det kan inte ha tillhört vanligheterna.
Är det HALLON på den?!Rent generellt så tycker jag att bilder på många burgare är frånstötande just pga hur flottiga och överdimensionerade de ser ut. Hur är det ens tänkt att man ska äta det här?
Visa bifogad fil 188453
Månadens smak dessutom, ville inte ens läsa vad det var för smak.![]()
Älskar detta! Havre är min favorit.
Jag vet inte om jag är dum men brukar inte korvbröd vara skurna på ovansidan?Garant korvbröd brioche.
Hiss!
De är då goda och jag gillar att de är skurna på ovansidan. Några minuter i ugnen så blir de helt perfekta
Visa bifogad fil 188515
Jag vet inte om jag är dum men brukar inte korvbröd vara skurna på ovansidan?![]()
Hahaha, jag tänkte när jag läste att korvsmak inte lockade alls…Inte korv då?Det skulle ju naturligtvis stå korn, de har inget bröd med korvsmak
Men ja, havre är också försvinnande gott!
Ja nu när du säger det så.. Nu stör jag mig på att inte alla är skurna på ovansidanNej
Nästan alla är skurna på sidan och då ramlar de när man lägger i korven. Uselt imo.
Det enda jag kan tycka när de är skurna på ovansidan är att man inte får plats med lika mycket topping, om man gillar sånt.Ja nu när du säger det så.. Nu stör jag mig på att inte alla är skurna på ovansidan![]()
Det enda jag kan tycka när de är skurna på ovansidan är att man inte får plats med lika mycket topping, om man gillar sånt.Skåran blir inte lika djup.
Nä jag förstod nästan att det inte skulle vara ett Bisonproblem.Det kan jag tänka mig blir sämre. Men jag är ju så pipig med allt så har sällan något på, möjligtvis någon dressing och då lägger jag den under korven![]()
Vad är skillnaden? Smak? Konsistens?Gul/orange vattenmelonHiss!
Och då gillar inte jag vattenmelon i normala fall.. Hittade den på coop.
Visa bifogad fil 188557
Årets smak päron finns också! Går att beställa med Hemglass till delar av landet där de inte säljs i vanliga fall. Jag inväntar nu en leverans till sommarstuganVisa bifogad fil 188566
Hiss! Jag ÄLSKAR biskvier och de gjorde sig ypperligt bra även som glass.